Avon - haul

I evo mene napokon sa novim postom. Dugo me nije bilo, ali možete i sami da pretpostavite šta je bio razlog. Mislim nema opravdanja nikakvih, ali eto nisam mogla da pišem jer zaista nisam bila u mogućnosti. Ali da ne dužimo, krenuću sa postom. ❤❤❤


Za danas sam vam pripremila jedan Haul. Naima ja već par mjeseci radim sa Avonom i svaki mjesec i sebi nešto maručim. Pa sam mislila da će i vas to zanimati. Za danas vam pišem samo šta sam naručila, ali u nekom od narednih postova će biti i moji utisci o tim proizvodima.. ❤❤❤

Njihovu stranicu možete da pronađete: OVDJE/HERE


U suštini dobila sam masku za kosu, kremu za tijelo, masku za lice, gel za tuširanje i ova dva parfema, ali o tome vam pišem dole. Tako da ako vas zanima malo više o svemu, čitajte dalje.


Ovaj parfem je zaista divan. Miris mu je dosta jak i dugotrajan je. Lijepo odaje svoje note i baš je dugotrajan. Ja ga obožavam nositi zimi i vjerna sam mu godinama. 
Cijena: 8.90KM



Narućila sam još jedan parfem. Naime ovo je Little Black Dress i mislim da skoro svaka cura zna miris ovog parfema. Njega doslovno obožavam i nosim ga u svakom godišnjem dobu, pogotovo ako idem na neke žurke ili tako negdje. Definitivno je dugotrajan, lijep i baš mi se sviđa.

Cijena: 8.90KM



Zatim sam dobila ovaj predivan set. On se sastoji od maske za lice, kreme za tijelo i maske za kosu. Meni je Planet Spa stvarno jedan od dražih marki u Avobu i dosta njihovih proizvoda sam i koristila i baš su mi dobri bili. Kada se ovako pomiriše i nemaju baš neki miris, po meni, nije nimalo lijep. Ali kada se stave, onda je to već neka druga priča. Naime ja sam do sada probala i sve i mogu vam reći samo početne utiske, ali ako ćelite, mogu vam kasnije pisati i kada prođe neko vrijeme korišćenja, kako su mi se dopali. 
  • Maska je zaista divna. Isusi kožu, ali isuši i bubuljice, barem što sam je ja jednom iskoristila.
  • Što se tiče kreme za tijelo, ona je onako malo masnija, ali ne puno i brzo se upija u kožu. Ne treba je mnogo, a može dugo da bude.
  • I masku za kosu sam jednom koristila i za sada nema nekih rezultata, ali bude onako mekša malo kosa i sjajnija što je divno.


Cijena: Zaista ne znam, pošto sam to dobila na poklon od njih.


I na kraju je ovaj gel za tuširanje. Miriše na med. Iskreno, mislila sam da ce biti ljepši, ali ipak nije. Uostalo sve mu je oke. Senses je zaista divna marka i do sada sam se uvijek oduševljavala njihovim mirisima, ali ovo i nisam baš.

Cijena: 3-4KM

Iako je ovaj post napisan prije nekih 10-ak dana, zaista nisam mogla prije da ga objavim. Ali zaista se nadam da ću sada češće moći obavljivati postove jer sam našla kameru za slikanje. ❤❤❤



ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com


Коментари

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG