December; Informacija; Tattoos and Piercing

Pozdrav dragi moji i dobrodošli u još jedan post. Kao što vidite u naslovu, za danas sam vam pripremila par stvari o kojima želim da pišem. Pa ćemo polako početi o svemu. ❤️❤️❤️



Prvo što želim jeste da vam svima poželim veliku sreću ove godine (barem jos ovaj mjesec). Naime, svi znate da je ovo posljednji mjesec u godini i kao i slika i ja vam poručujem to, ali i još mnogo više. Nadam se da ćete se maksimalno potruditi da vam ova godina ostane u lijepom sjećanju 
❤️❤️❤️


Sledeća stvar koju vam želim reći jeste to malo obavještenje. Ono što sam planirala za ovaj mjesec, ali i prvu polovinu januara, jeste da vam objavljujem što više postova. Isprva sam htjela da vam objavljujem svaki dan postove, ali pošto vam to ne mogu obećati, mislila sam da povećam na što veći broj. Pisaću o Novoj godini, Božiću, to jeste za oba praznika ću pisati nešto, a za Božićne ću vam pisati i oko Katoličkog, ali i oko Pravoslavnog jer mislim da bi to bilo fer prema svima. Zaista se nadam da će vam se ovo sviditi, pa ako imate ikakvu želju, slobodno pišite prijedloge u komentar ili na neku društvenu mrežu❤️❤️❤️


Posljednja stvar, ali ne i manje bitna, jeste priča o tetovažama i pirsinzima. Ja bih da vam iznesem svoje mišljenje o tome, šta mi se sviđa, šta ne i sve o tome. Nadam se da će vam se sviditi i da ću dobiti i vaše mišljenje. 


  • Šta mislim o tome?


Pa iskreno ja imam jako pozitivno mišljenje o svemu tome. Meni se to mnogo sviđa. Tetovaže od malena stvarno obožavam i iskreno se nadam da ću jednog dana imati na tijelu neku. Jedino mi se ne sviđa kada ih neko radi eto samo da bi ih uradio, ali kada neka tetovaža ima svoju priču, to mi se mnogo sviđa i to potpuno odobravam. A što se tiče pirsinga, to su mi dobri samo na pojedinim mjestima kao što su: uši, pupak i obrva. To mi je zaista predivno, Ali na ostalim mjestima i nije baš. Ali ko voli, neka izvoli.



  • Imam li tetovažu ili pirsing?


Ne, nemam. Ali kao što sam već rekla, iskreno se nadam da ću uraditi poslije 18. Ali da ću prije 18 godine da probušim još par rupica na ušima i da tu postavim minđuše. To mi se baš mnogo sviđa i baš mnogo volim i ne znam, jedva čekam da to uradim❤️❤️❤️



  • Gdje bih radila i kada?


Kao što sam već rekla za pirsinge, njih bi radila na ušima i stomaku, a za obrvu nisam sigurna. Ali i to mjesto mi se mnogo sviđa. Ali otom potom, vidićemo sve. A za tetovaže, pa ne bih baš na neka previše vidljiva mjesta zbog posla. Ali bih mnogo volila na zglobu šake, ramenu ili pak negdje na stomaku, na prstima ili tu negdje❤️❤️❤️



  • Koliko ih planiram raditi?


Za sada imam u planu nekih tri do četiri tetovaže, a prvu koju bih volila raditi jeste crveni konac na ruci jer sam oduševljena time. A i nosim ga stalno ovako. Ili bih volila raditi neki citat. A za pirsinge, planiram još neke tri rupice za sada. ❤️❤️❤️


I to bi bilo to za ovaj post, nadam se da vam se svidio. Ukoliko vam se sviđa, slobodno ga komentarišite. Do sledećeg puta, ćaoo ❤️❤️❤️

ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554

E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Meni je izuzetno drago sto sam procitala, pogotovo sto se u njemu pominju meni dve omiljene stvari - pirsinzi i tetovaze. Ja sam zaista veliki zaljubljenik u iste, i obozavam ih. Tako da mi je drago sto je neko pisao na ovu temu..odlican post

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG