25 pitanja TAG #12

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post ❤️❤️❤️

 

I poslije nekog vremena, odlučila sam da uradim još jedan TAG. Ja mnogo volim ovakve postove i da čitam, ali i da pišem jer smatram da kroz njih se bolje upoznajemo. Možemo bolje da saznamo kakva je ta osoba koja ih piše. I baš zbog tih nekih sitnica, danas vam pišem takav post..

1. Šta nosiš na sebi?
Trenutno što nosim na sebi jeste siva trenerka, pidžamu (tj. široku majicu) i gore široki duks.

2. Da li si ikada bila zaljubljena?
Da, jesam. I to više puta.

3. Koliko si visoka?
Nisam se mjerila jako dugo, tipa nekih godinu, dvije, ali tada sam bila 163cm i mislim da sam i sada tako. Jer moja visina se možda mogla promjeniti samo za centimetar ili dva gore. 

4. Koliko si teška?
Ovo zaista ne znam. Prije sam se mnogo zamarala oko težine, ali sada više i ne. Tako da zaista ne znam, ali tu je negdje oko 60 kilograma.



5. Da li imaš tetovaže ili pirsinge?
Ne, nemam. Imam samo jedne rupice na ušima i to sam uradila kao jako mala. Ali planiram uskoro da probušim još rupica na ušima. A što se tiče tetovaža, njih ću da radim poslije 18 godine.

6. Omiljena serija?
Imam ih mnogo. Trenutno gledam sedam serija što je zaista previše. Ali uskoro ide post o njima, pa ćete moći tu da pročitate nešto više o serijama koje gledam.

7. Omiljeni bend i pjesma?
 Iskreno nemam, volim dosta bendova i njihove pjesme, ali nije da sada imam samo jedan bend koji mi je omiljen. 

8. Nešto što ti nedostaje?
To je definitivno ljeto i putovanja. Sada mi škola ne dozvoljava da previše putujem. 


9. Koliko imaš godina?
Trenutno imam 16 godina, a za dva mjeseca punim 17.

10. Koji si znak u horoskopu?
U znaku sam bik, a u podznaku sam vaga.

11. Omiljeni citat?
Nemam omiljenog citata, ali mnogo volim oni koji se nalaze na početku ili na kraju knjiga.

12. Omiljena boja?
To je već dugi niz godina crvena, crna, siva i bijela u skorije vrijeme.

13. Glasna ili tiha muzika?
Sve zavisi od mjesta i vremena gdje se nalazim. Ako sam sama, onda je to uvijek glasna (osim pred spavanje), a ukoliko idem sa društvom šetati, više preferiram tišu.


14. Gdje ideš kad' si tužna?
U svoju sobu ili kod porodice jer su mi oni najveća podrška u svemu.

15. Koliko ti je potrebno da se spremiš ujutro?
Pa ustajem u 6 i 15, a krećem u 6 i 50. Tako da mi je potrebno nekih 35 minuta. Ali i o tome ćete više čitati u nekom narednom postu.

16. Da li si se ikada potukla?
Pa pošto sam 8 godina trenirala borilački sport, mislim da je to sasvim logično da jesam i to mnogo puta. Ali ako mislite na ovako bez treninga i takmičenja, moram da priznam da jesam, ali u samoodbrani jer ne bih smjela drugačije zbog treninga.

17. Razlog zašto si se pridružila blog zajednici?
Zato što volim pisanje i to me usrećuje. Zato što volim da čitam mnoge blogove. I tako sam odlučila da započnem sve ovo i uživam u nečemu što me ispunjava i zbog čega sam neizmjerno sretna, ali i ponosna na sama sebe. Vaša podrška ovdje je nešto zbog čega ja imam snage da nastavim da pišem dalje i da radim ono što volim.


18. Strahovi!
Iskreno i nemam niti jedan strah.

19. Posljednja stvar koja te je natjerala da plačeš?
Iskreno se i ne sjećam jer nisam od onih osoba koju mogu svakakve stvari rasplakati. Prije sam od onih koji će plakati zbog nekoga filma i serije, nego zbog nekih ljudi.

20. Omiljena hrana?
Samo neka je slatko i ja sam presrećna hah.

21. Mjesto koje želiš da posjetiš?
Ja sam osoba koja želi da obiđe čitav svijet. A trenutno mi je želja da posjetim Španiju što će se i ispuniti na početku 4 razreda, kada budemo išli na ekskurziju.

22. Facebook/Instagram!
Definitivno instagram uvijek.

23. Koka kola/Fanta!
Ne volim baš niti jedno, niti drugo, ali neka bude Koka kola.


24. Omiljena životinja?
Pas.

25. Zašto pišeš postove na blogu?
Pa kao što sam već rekla, ovo me mnogo usrećuje i to mnogo volim. I to je jedini razlog zašto pišem.

I to bi bilo to od ovoga posta, nadam se da vam se svidio. Ukoliko jeste, slobodno komentarišite. A za ovaj TAG nominujem svakoga ko ovo čita ❤️❤️❤️

ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Jako interesantan post. Drago mi je da sam citala nesto na ovu temu i saznala po nesto vise o tebi! Uzivala sam citajuci ove jako zanimljive odgovore.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG