New In

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Prošle sedmice sam naručila nekoliko stvari iz Avon kataloga i one su mi stigle neki dan, pa sam odlučila da sa vama podjelim šta se to našlo u mojoj porudžbini. Takođe, želim da sa vama podjelim i utiske koje sam stekla za ovog korištenja. Usput, tu se našao i jedan Essence puder u prahu, ali više o tome u nastavku posta.


Prva stvar koju hoću da vam pokažem jeste ovo ulje za kosu. Njega sam i prije koristila i izuzetno je dobar. Ne treba ga mnogo, nego jedan dozer, eventualno dva da pokrijete čitave vrhove. Ja sam primjetila koliko utiče na moju kosu pozitivno jer ja sam osoba koja trenutno puno tretira kosu i koja se farba, pa mi treba nešto za oporavak. A ovo je svakako nešto što mi pomaže pri oporavku.
 

Iduća stvar je šminka i to mi je nešto najdraže od ove porudžbine. 
Avon True podloga za lice je odlična. Ja ne želim da se puno šminkam i nisam neko ko voli tešku šminku za lice. Tražila sam neku podlogu koja će biti laka za lice, a koja će imati srednju pokrivnu moć i to je baš upravo ova. Bila je recenzija ove podloge, pa ako želite, mogu vam je postaviti.
Essence powder je fenomenalan. Izuzetno dobro miriše, a prekrivnost koju ovaj puder ima je sličan od Rimmel-a Stay Matte. 
Avon True micelarna je najbolja micelarna koju sam do sada koristila. O njoj sam pisala i u svojoj njezi lica. I sada sam odlučila da je uzmem u velikom paakovanju jer stalno moram da uzimam i mnogo je koristim. Takođe, ono što mi je najbitnije jeste da dobro skida šminku, pa čak i maskaru. I ne nadgriza oči, a to je meni bitno jer imam jako osjetljive oči i moram da pazim šta koristim i stavljam na njih.  
Mark Big & Fashion maskara je odlična. Ona je tek izašla u ovom broju i morala sam odmah da je isprobam. Dadne odličan volumen, izvuče trepavice i može se nanositi viuše slojeva. Ne stvara grudvice što je takođe super stvar. Četkica je velika i pufnasta. A na prvom korištenju je lagana za nanošenje jer ne izlazi puno proizvoda.
Color trend korektor je sasvim običan korektor. Dovoljan za svakodnevnu upotrebu. Ima malu do srednju pokrivnu moć, što za školu mislim da je jako dobro i da ne trebam nešto jače koristiti. On se može nadograditi. 


I za kraj vam donosim jedan ljetni parfem. To je takođe novi parfem koji je izašao u njihovom katalogu i oduševila sam se mirisom. Ja ne znam baš da opišem mirise, ali meni je dosta sladak i mnogo me podsjeća na ljeto. I zanimljiva činjenica je koliko ljudi primjete ovaj parfem. 

I to bi bilo otprilike to. Nadam se da vam se dopadaju stvari i da možete i vi pronaći nešto za sebe. Dole u komentar ostavite ako želite neku recenziju od ovih proizvoda.
Vi mi svakako pišite šta želite da vidite na mom blogu! Da li želite da to budu više recepti, recenzije, outfitovi koje nisam dugo radila ili želite više neke postove u kojima ćemo obrađivati neku temu. Sve što vam padne na pamet, voljela bih da mi napišete. 
Takođe, pogledajte i prošli post, puno bi mi značilo Adoption?! Yes or no ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: marija_tomic00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Odlican post!Poseti moj blog,uclanio sam se pa bi mi znacilo ako mozes da uzvratis!Takodje je tu i novi post!
    StefanStorys

    ОдговориИзбриши
  2. Proizvodi mi djeluju super.Ne sminkam se,ali mi je ovaj post pomogao oko pronalaska parfema,jer njih dosta koristim.Super post.<3

    https://sweet-dreams-14.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Imala sam sve proizvodi i svi su podjednako dobri, parisian chick parfem je super, bas odlican post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30. мај 2018. 09:51

    very nic post! :) hey I am following you on G+ would you follow me back?
    My G+

    ОдговориИзбриши
  5. I always like Avon's product. your selection is really good. that fragrance attract me more.thanks for sharing.
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    ОдговориИзбриши
  6. Hello dear,
    thank you very much for this post!
    Have a nice day

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман31. мај 2018. 08:18

    I was looking for a new summer perfume and this looks good! :)
    That's Amore ☀ ☀ ☀ Blog

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG