Rosegal Wishlist

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️


Kao što znate, mnogo volim da poručujem preko interneta. Jedan od omiljenih sajtova mi je svakako Rosegal. To je sajt koji ima izuzetno kvalitetne stvari, kao i ljude koji rade za isti sajt. Imaju mnogo izbora i mislim da svako može da pronađe ono što ga zanima. Takođe, jako dobra stvar je što imaju i plus size veličine pa je pristupačnije i ostalima. Oni ove godine proslavljaju Rosegal 5th Anniversary tako da možete naići na mnogobrojne popuste. A ukoliko vas zanima šta sam ja to odabrala i ako vas zanimaju popusti, nastavite čitati ovaj post.






Iz nekog razloga ne mogu da preuzmem fotografije, ali čim mi dođe isporuka, možete očekivati detaljan review svih stvari sa mnogobrojnim slikama. Te razmišljam i da napravim baš kao posebne postove, a o tome sve kada mi dođu stvari. Vas ukoliko zanima šta se to našlo na mojoj listi, slobodno pritisnite na nazive i vidižete sve stvari..
A za vas smo mi pripremili i dva kupona radi jeftinije porudžbine, a to su RGNancy i RGNancy2 (tu dobijate 25-3,50-6,100-12). Nadam se da vam se dopada sve što sam poručila. 


I to bi bilo to od ovoga posta. Nadam se da vam se dopao. 
Vi mi svakako pišite šta želite da vidite na mom blogu! Da li želite da to budu više recepti, recenzije, outfitovi koje nisam dugo radila ili želite više neke postove u kojima ćemo obrađivati neku temu. Sve što vam padne na pamet, voljela bih da mi napišete. 
Takođe, pogledajte i prošli post, puno bi mi značilo Avon ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: marija_tomic00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Super izbor! Bikini mi se najviše dopada ❤


    chrissiessblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divna lista zelja. Dopada mi se tvoj izbor... ljubac

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan izbor! Inače, fotografije su zaštićene, pa ukoliko želiš da ih imaš, moraš da uradiš Print Screen i onda središ u Paint-u. Bar ja tako radim. :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđaju mi se stvari koje si narucila. Jedva cekam da ti dođe kimono da vidim je li dobar pa da sebi uzmem 😂😂🙈

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. I ja isto, svakako biće post ovdje kada mi se stigne ❤️❤️❤️

      Избриши
  5. Prekrasno! Najviše mi se sviđa romper koji je zaista divan!

    pinkismysoul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG