Back To School TAG

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Uskoro nam kreće škola, pa sam odlučila da odradim i jedan TAG koji je vezan za povratak u školu. Inače, nisam pisala jako dugo postove zbog privatnih dešavanja. Nažalost desile su mi se jako ružne stvari, ali vrijeme je da polako pokušam da nastavim. I shvatila sam da mi pisanje pomaže u tome. Ali da ne dužim, krenimo sa postom.

1. Jesi li ikada pobjegla iz škole?

Možda vas ovo začudi jer sam srednja škola, ali nisam pobjegla. Jednom samo nisam došla na čas jer je bilo zvonilo, a meni se mrsko bilo popeti na čas. Tako da sam tu dobila neopravdani. Međutim, ja ionako dosta izostajem sa nastave zbog aktivnosti u školi, pa mi bježanje nije ni potrebno.

2. U kojoj klupi sjediš?

Tokom ove tri godine sam promjenila nekoliko mjesta. Ali najduže sjedim u prvoj klupi, red do ulaznih vrata. 

3. Čitaš li lektire? 

Mnogo više u srednjoj jer su mi mnogo zanimljivije od onih u osnovnoj. Iako se i sada desi da neku ne završim do kraja ili da je ne pročitam. 

4. Da li su te ikada uhvatili u prepisivanju? 

Koliko ja znam nisu. Mislim da su nekoliko puta posumnjali i da su nas opominjali, ali vješto se skrivamo. I čak smo razvili nove taktike za prepisati.


5. Sa koliko prolaziš?

Osnovnu sam prolazila sa odličnim, dok sada u srednjoj prolazim vrlodobrim uspjehom. Sa obzirom koliko učim, mislim da je ovo solidno.

6. Iz čega je bila prva jedinica? 

Moja prva jedinica je bila iz engleskog. Nisam znala da će taj dan pitati, a kada sam izašla, nisam se ni htjela potruditi za bolju ocjenu, pa sam samo rekla ne znam na sve i otišla na mjesto.

7. Koje profesore voliš?

Čudna stvar kod mene je da neke gotivim kao ljude, dok neke kao profesore. Ali osoba koju sigurno volim i kao osobu i kao profesora jeste moja profesorica psihologije. Jako dobra žena. Pored nje, mnogo volim i profesoricu logike jer je drugačija od ostalih ljudi i ima svoj neki život kakav ja izuzetno cijenim. OStale profesore mnogo poštujem jer sam tako odgojena, iako ih baš nešto i nr volim. 

8. Da li si ikada snimala nastavu?

Mislim da to nisam. Ali imam mnogo snimaka sa odmora gdje smo pravili razne ludarije i gdje smo skupa zbijali šale. Međutim, to je sve privatna arhiva.


9. Mjesta za šalabahtere?

Možda vam se učini glupo, ali to je svakako majica. Pored toga, stavljam u džepove od hlača, patike ili bilo gdje drugo da stignem ostaviti kada mi više ne treba.

10. Kasniš li u školu?

Hmm, ne. Prije ću doći na prvo zvono, ali na drugom sam uvijek u školi. Desi se da sam još uvijek na hodniku za vrijeme drugog zvona. Ali bio je onaj jedan dan kada mi se bilo mrsko popeti na čas.

11. Predmeti koje ne podnosiš?

Zanimljiva činjenica jeste da su to matematika, fizika i geografija (koje sam prije mnogo obožavala), te je tu informatika koju sam prestala voljeti zbog profesorice.

12. Imaš li nešto protiv "štrebera"?

Naravno da ne. Pa ipak i oni su samo ljudi i osobe koje samo veću pažnju imaju na času, a ukoliko ne tu, onda su svakako neko kome ne treba puno vremena da posveti kući jer ima znanja od prije. To su samo odlični učenici kojima se zna zadesiti da nisu spremni, ali se snađu.


13. Najgori profesori?

Nikako nisam voljela profesoricu geografije.

14. Voliš li svoj razred?

Ja svoj razred poznajem većinski iz osnovne škole. Nisam znala svega dva učenika. Tokom ove tri godine se iskristalisalo ko je kakav, ko te poštuje i sa kime možeš da komuniciraš. Naravno, postoje osobe koje jednostavno nisu vrijedne mog truda, ali u suštini volim svoj razred.

15. Jeste li ikada nešto razbili u školi?

U osnovnoj sam bila živo dijete i više sam voljela da se družim sa muškarcima, te sam i sa njima pravila nestašluke. Međutim, u petom osnovne sam se zakačila sa drugaricom i tu su pali i šamari. U svoj zbrci, nas dvije smo odvalile i vrata wc-a. I mislim da je to jedino što smo pokvarile.

16. Po čemu ćeš se sjećati škole?

Oh, osnovne po svojim već navedenim nestašlucima. Po prijateljstvima i jako zanimljivim pustolovinama. Dok u srednju još uvijek idem. Ali sigurna sam da će mi ostrati i ona u sjećanju, jer sam uz pomoć iste upoznala prijatelje za života iz raznih dijelova BiH. Takođe, dosta sam sa njom proputovala i zabavila se. A sigurna sam i da će mi ova maturska ekskurzija, ali i sama matura obilježiti čitavo srednjoškolsko obrazovanje.


*sve slike su preuzete sa google-a

I to bi bilo to od ovoga posta. Nadam se da vam se dopao. 
Vi mi svakako pišite šta želite da vidite na mom blogu! Da li želite da to budu više recepti, recenzije, outfitovi koje nisam dugo radila ili želite više neke postove u kojima ćemo obrađivati neku temu. Sve što vam padne na pamet, voljela bih da mi napišete. 
Takođe, pogledajte i prošli post, puno bi mi značilo Rosegal Haul ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: marija_tomic00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Zanimljiv tag! Mislim da škola nije škola bez tih nestašluka i svakodnevnih muha, profesora i prijatelja i zbivanja u razredu. Želim ti sretnu novu školsku godinu i da prođeš sa što boljom ocjenom :)

    NOVI POST -> Peany

    ОдговориИзбриши
  2. Post je super. Pitanja su zanimljiva, još više tvoji odgovori na njih. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  3. Jooj, ovo je predivno. Oduševljena sam načinom na koji gledaš na sve prethodne događaje i ljude. Fantastičan post, Marija, baš mi je drago da sam pročitala nešeto tog tipa na tvom blogu. Želim ti puno sreće u narednoj školskoj godini ❤️

    The girl named Ana

    ОдговориИзбриши
  4. Nisi jedina koja nije nikad pobjegla s nastave. Dopadaju mi se svi tvoji odgovori. Sretno u novoj školskoj godini. ;)

    Isabela Breber

    ОдговориИзбриши
  5. Nisi pobegla ali se nisi pojavila haha Tako ja na jedan kontrolni, ubedila me jedna iz razreda da ostanem s njom u bibilioteci i ja ajd haha Zanimljivi odgovori, moji bi bili tu i tamo dosta slični :D

    milicaimp.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG