Farmasi Pressed Powder

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Prije skoro mjesec dana sam vam pisala recenziju o Farmasi Pro Fit Eyeshadow Primer. Svakako sam oduševljena sa tim proizvodom. Kada sam poručila taj proizvod, odlučila sam da poručim i još neke. Među njima se našao i ovaj kameni puder o kome ću vam u ovom postu pričati. 


Ovaj proizvod sadrži 14 grama. Što mislim da je zaista odlična količina za jedan puder. Kao što vidite na slici, kutijica je crna i od plastike je. Unutra se nalazila mala spužvica koju sam ja odmah zagubila negdje jer nju nikako nisam koristila. Niti joj vidim svrhu. Nekako mi je zaista lakše da ponesem četkicu zajedno sa puderom. 
 

Koliko sam upućena, mislim da se u katalogu nalazi šest nijansi. Izbor je solidan, ali mislim da nije baš kao što prikazuju i da ne odgovaraju nijanse svakome. 
Kod mene je u nijansi 03 -Beige. I smatram da je odlična nijansa za moju kožu. Pogotovo preko zime kada sam bijela kao vampir. 
Zanimljiva činjenica je da kod mene boja kože, a ujedno i boje pudera osciliraju i do dvije nijanse. Te mi je zaista teško da neđem jednu marku pudera koju ću moći koristiti preko oba godišnja doba. Ukoliko nađem jedan puder za zimu, ne mogu da nađem odgovarajuću nijansu ljeti. Ali uspjela sam da pronađem nešto. 



Što se tiče mog mišljenja, zadovoljna sam sa puderom. Malo se trusi. Međutim, T zonu moram popravljati nekoliko puta u toku noći. Jer je ona zaista masna. Ali i dalje ne kvari moje dobro mišljenje o puderu i sigurna sam da ću ga nastavljati naručivati. Nadam se da ga neće izbacivati iz kataloga. 
Vjerujem da će i drugima prijati na koži jer ne stvara nikakve iritacije na koži. Te što mi je jako bitno, ne stvara crvenilo, niti izlaze bubuljice poslije njega. Tako da velika preporuka za njega. 

I to bi bilo to od ovoga posta. Nadam se da vam se dopao. 
Vi mi svakako pišite šta želite da vidite na mom blogu! Da li želite da to budu više recepti, recenzije, outfitovi koje nisam dugo radila ili želite više neke postove u kojima ćemo obrađivati neku temu. Sve što vam padne na pamet, voljela bih da mi napišete. 
Takođe, pogledajte i prošli post, puno bi mi značilo Coco Chanel ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: marija_tomic49
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG