Nokti #7

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post. ❤️❤️❤️

 

 Za danas sam vam pripremila jedan post o nadograđenim ili umjetnim noktima. Pisaću vam svoje iskreno mišljenje o njima, da li to podržavam ili ne podržavam, kako sam ja sa time počela i kako je sve to teklo do danas i sve uopšteno o njima. Pa da krenemo.


Ja sam prvi put uradila nokte sa svojih 15 godina i to za malu maturu. Tada smo svi radili nokte jer je to bio poseban dan. Nisam znala kakve da radim, ali odlučila sam se za tirkizne koje možete viditi u ovom postu gdje sam pisala o maturi. Strina me je odvela da ih uradim i bila sam naprosto tada oduševljena. Cura kod koje sam radila je bila jako prijatna, nježna i stvarno je bila pesprekorna.

Nokti su mi izdržali preko mjesec dana, ali sam ih onda skinula i pustila da se moji nokti odmore. Koristila sam neki lak za jačanje noktiju i zaista su mi se brzo oporavili: Poslije toga nisam htjela da ih radim jer nisam imala potrebe. Radije sam birala svoje nokte.

Prije polaska u prvi srednje sam se odlučila da ih ponovo uradim. Opet sam otišla kod te cure što mi je radila i prvi puta jer sam sa njom bila više nego zadovoljna. I uvijek ću joj biti. Ne sjećam se kakvi su tada bili, ali znam da su bili neki neutralne boje jer je ipak to bila škola i nisam htjela da pretjerujem.


Poslije toga sam radila nekoliko korekcija i onda sam odustala od njih u novembru jer mi se bližilo takmičenje. A kako sam trenirala borilački sport, nisam ni mogla da imam nokte jer ne smiju se. Ja sam na treningu inače koristila trake i onda nisam imala problema sa njima, Tako da sam opet odlučila uzeti pauzu i to je stvarno bila duža.

Nekada sam pred ljeto opet uradila. I onda sam tek pred školu promjenila curu kod koje sam radila. Mnogo sam zavolila te nokte. Smatram da jedno žensko mora imati lijepo sređene nokte. To je za mene neka ljepota koju ja cijenim. Tako da treba njega. Pošto sam prestala trenirati mogla sam da imam i nokte.

Moje neko mišljenje je da su ti nokti zaista predivni i da vrijede da se urade. Jedina mana je što ako neki ljudi imaju tanke nokte i ako im se brzo listaju, onda će im poslije skidanja napraviti haos. Dok na primjer onaj ko ima jače nokte, neće imati velikih problema.



Onaj ko gricka nokte, njemu definitivno preporučujem da uradi par puta nokte jer će mu to pomoći da ih više ne grize. Mnogi su tako uspjeli da se riješe te ružne navike, tako da vjerujem da ćete i vi.

Tako da ja u potpunosti podržavam ove nokte i mislim da ih je lijepo viditi. I još jednu stvar kada se oni rade, jeste da nokti budu usklađeni sa godišnjim dobom. Po meni se to treba poštovati, jer mi nisu svi nokti za zimu, proljeće, jesen ili ljeto. Ali to je samo moje mišljenje.

Što se tiče kada ih treba raditi, ja stmatram da ne treba prije male mature, to jeste kada završite osnovnu. I tada mislim da opet ne treba stalno raditi, nego jednom u par mjeseci. Ali kada krene srednja, onda možda malo češće.

I to bi bilo to od ovoga posta, nadam se da vam se sviđa. I obavezno mi pišite svoja mišljenja o noktima. Da li se vama to sviđa ili ne? ❤️❤️❤️

ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Marija draga, jako interesantna tema za post! Retkost je citati o noktima na blogu te sam se bas obradovala kada sam videla tvoj post. Pre nego kazem ista o noktima, moram reci da sam upravo pogledala tvoj 'Maturski post' i odusevila se zaista. Bila si preslatka i predivna, veoma lepo uskladjena haljina sa frizurom, nokti vrlo korektni, naprosto je sve bilo na svom mestu, a ti blistala! E sad, nokti...Ja sam neko ko je prve nokte uradio u sestom razredu (tj.pred kraj sestog). I tada sam mislila da je to okej medjutim sada, iz ovog ugla, pet godina kasnije, apsolutno se ne slazem jer je to prepreprepreprevise rano, jer si tad dete, klinka. Medjutim vec u sedmom razredu (tj izmedju sedmog i osmog) sam ja zavrsila neki kurs za nokte i od tada imam lampu, i sav potreban materijal. Čak sam se jedno vreme aktivno bavila time ali sada sam sprecena zbog skole. Po mom misljenju, smatram da je jako lepo da svaka zena tj devojka ima lepo uradjen manikir. Slzila bih se da nokte treba prikladjivati godisnjem dobu, ali i godistu, uzrastu, odeci i slicno. Iako obozavam nokte zbog skole u kojoj idem i zbog prakse (u pitanju je medicina) ja sam nazalost sprecena da ih imam svakog dana ali se zato radujem kada vidim lepe neokte na drugome. Da ne duzim, sve u svemu, odlican post.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvo hvala na ovolikom komentaru, zaista nisam očekivala. Hvala ti na svemu, zaista mi znači. Trudim se da postovibudu što raznovrsniji jer mislim da je tako mnogo zanimljivije.. Da, slažem se sa tobom, nekako i jeste bilo prerano, ali vrijeme se ne može vratiti. Mislim nije ni to loše, ali to je bilo neko moje mišljenje jer mislim da su djeca 6-7 razred još uvijek nedovoljno zrela i da nije to u skladu da se radi u njihovim godinama.. Znam kako je to kada ti škola nedozvoljava, pogotovo vi medicinari kada imate praksu (sestra mi je završna medicinske). Drago mi je da se slažemo oko dosta stvari. I još jednom, hvala ti mnogo ❤️❤️❤️

      Избриши
  2. Odličan post drag! Nikad nisam imala iskustva sa rađenjem noktiju jer imam prirodnoo duge, čvrste i prirodne nokte. Slažem se da svaka devojka/žena treba da ima lepe i sređenje nokte. :D ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo. Imam i ja, ali sam ih radila za maturu. Ali dobro je to što ih imaš ❤️❤️❤️

      Избриши
  3. Niti jedni nokti nisu u mom fazonu ili nešto što bih ja nosila, ali svakako o ukusima se ne raspravlja. Svaka čast ! Ako želiš zaprati me, uzvraćam http://prvipostadress.blogspot.ba/2017/02/empties-1-potroseni-proizvodi.html

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG