Outfit #9

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post ❤️❤️❤️


Pošto sam vidila koliko je vas pregledalo prošli outfit post i što sam skontala da je to jedan od postova koji vas zanima, odlučila sam se da vam i danas napišem jedan, pa se iskreno nadam da će vam se sviditi. Tako da krenimo sa prikazivanjem. 









Jakna: nju sam dobila na poklon; to je prava bajkerica i pogodna je i za zimske periode jer u njoj nije hladno ni na -10
Majica: ovo je obična crna majica, ali sam je ja uređivala, više o tome, pročitajte ovdje
Helanke: ove helanke su kupljene u H&M
Gležnjerice: ove gležnjerice su sa jedne facebook stranice; ona šalje na područje Bosne i Hercegovine i poštarina je 5KM; Zaista su sve pohvale za ovu stranicu, a o tome ću vam pisati u nekom narodnom postu. Njihova stranica je Prodaja Torbi i Obuce online












I to bi bilo to od ovoga posta, nadam se da vam se svidio. Ukoliko jeste, slobodno komentarišite i učlanite se u moj blog ❤️❤️❤️


ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG