2016 through my Instagram photos

Pozdrav ljudi i dobrodošli svi u još jedan novi post. Nešto slično ovome sam vidila kod jedne predivne Milice sa bloga iammilitza. Tako da ako vas zanima kako je ona to uradila, posjetite i njen blog. ❤️❤️❤️


Fotografije ću da vam objavljujem kroz mjesece. Najčešće je tu po jedna fotografija koja je meni bila jako draga, ali tamo gdje se nisam mogla odlučiti za baš samo jednu, uzimala sam i više. Nisam imala neki poseban feed na instagramu nego sam uvijek ubacivala slike koje mi se sviđaju, sada se trudim da to promjenim, ali naravno trebaće dosta vremena. Ako vas zanimaju moje sadašnje slike, slobodno skoknite do mog instagrama i zapratite ako želite: @maariijaa00













ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG