Catrice the nude blossom - recenzija #13

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post. ❤️❤️❤️


Prije par dana sam dobila na poklon ovu paleticu sjenki. Sam izgled me je veoma privukao i pomislila sam kako će i ispuniti moja očekivanja. I da, to zaista i jeste. 
Koristila sam je samo jednom i zaista sam oduševljena. Također, moja mama i sestra dijele iste utiske sa mnom jer su one prezadovoljne sa njom.


Sadrži devet sijenki i sve imaju sjaj u sebi što mi je zapravo i dobro. Sedam boja je onako neutralno, dok su dvije tamnije dosta. A to su, kao što možete i pretpostaviti, ove dvije zadnje. 
Što se tiče trušenja sijenki, uopšte se ne truse. To im je bio još jedan plus. A i zaista se predobro blendaju. Možete ih sami dozirati koliko želite da budu jake i izražene.


Boja na slici nažalost nisu najvjerodosnije prikazane, ali nisam uspjela bolje. Dole ćete moći pogledati i svočeve na mojoj ruci. 
Gramaža ove paletice je 10g što mislim da je sasvim oke. 
Nadam se da na slici iznad možete viditi kako pomalo svjetlucaju. 


Ovo je u nijansi 010 Blossom 'N Roses. Iskreno ne znam da li ima još neka nijansa, ali sigurno ću provjeriti u CM-u pa ću vam javiti ovdje na blogu. 


Ova slika je slikana na suncu, pa možete da vidite kako to izgleda. Četvrta i peta sjena se i ne vide najbolje, ali zaista nisam znala kako da ih bolje prikažem. One su mnogo svijetle.



Ove dvije slike su slikane u hladu i mislim da možete bolje zaključiti koja je kakva bolja. Naravno, uživo to izgleda još bolje i boje su ljepše. 

Da li ste vi već probali ovu paletu? Kako vam se dopala?

I to bi bilo to od ovoga posta. Nadam se da vam se svidio. Ukoliko jeste, slobodno komentarišite i pretplatite se na blog. ❤️❤️❤️

ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Sjajan post draga Marija. Odlicno odradjena recenzija.
    Konkretno ovu paletu nisam probala ali mi se jako dopada, na osnovu tvog posta, i mislim da bi mi dobrodosla ova paleta za svaki dan.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo.. Paleta je zaista predivna i koristila sam je i u srijedu na putovanju ❤️❤️❤️

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG