First date

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



I evo me napokon ovdje. Ulazim jučer na blog i shvatam koliko mi je on zapravo falio. Falilo mi je pisanje, interakcija sa vama. Prošli post je bio pripremljen jer sam znala da poslije konferencije neću imati snage da pišem. Ali iskreno drago mi je da sam sada napokon tu i nadam se da će se inspiracija vratiti i da ću uspjeti da pišem redovno.
Danas ću vam pisati o prvom spoju ili sastanku. Mnogo vas mi je tražilo da napišem koje je moje mišljenje o tome, šta da obučete, kako da se našminkate, u koje vrijeme da izađete, sa koliko godina, da li je dozvoljen poljubac na prvom sastanku. I to je ono što ću vam pisati u ovom postu, ai ako vas bude još neko moje mišljenje zanimalo o ovome ili kakav je moj bio, slobodno mi pišite u komentar,  a ja ću rado da ga napišem. 

MOJE MIŠLJENJE!

Iskreno meni je to jako slatko, ali rijetko sada vidim one prave sastanke. Sada se sve svodi na dopisivanje, viditi se jednom na kafi i to je to. Meni je mnogo ljepše da ljudi šetaju, da izađu na neka mjestašca, ali o tome više malo dole.

ŠTA DA OBUČETE!

Ukoliko ste muško, to svakako neka bude neka opuštena varijanta. Farmerke ili trenerku ako nećete u kafić ili ako ne volite farmerke. Gore neku majicu lijepu i sada mora svakako jakna. Što se tiče djevojaka, ja vam iskreno preporučujem, nemojte haljine, suknje. To je prvi sastanak i on svakako ne treba da izgleda kao da idete na modnu reviju. Budite i vi opuštene. U mojim postovima imate dosta kombinacija, a njih možete pogledati OVDJE i OVDJE


KAKO DA SE NAŠMINKATE I KAKVU FRIZURU DA NOSITE?

Kada je u pitanju šminka, ja vam iskreno preporučujem da ne pretjerujete. Ukoliko ste još mlade i ne šminkate se, to je odlično i idite tako. Ali ukoliko ste već počele sa šminkom, neka to bude umjereno. Sasvim je dovoljno staviti korektor, ako se lice upalilo, možete i BB kremu. I maskara i to je odlično.
Što se tiče kose, tu budite opuštene. Ili pustite kosu ili je svežite u redp ili neka pletenica i sasvim je dovoljno.

U KOJE VRIJEME DA IZAĐETE I SA KOLIKO GODINA?

To svakako neka bude predveče, kada se radi o vremenu. Ali kada se radi o godinama, tu svakako ne preporučujem prerano. Neću sada da govorim tačno o godinama, ali nadam se da razumijete šta želim reći.

DA LI JE DOZVOLJEN (PRVI) POLJUBAC NA PRVOM SASTANKU?

Tu nema pravila. Ako je vama lijepo sa tom osobom i znate da je njoj bilo lijepo, onda slobodno. Pogotovo ako ćete se opet viditi, tada je definitivno dopušten. I definitivno je najbolji na rastanku. Tada je najslađi. Ali ukoliko vam ta osoba se nije dopala, nije ostavila neki dojam, nemojte. Bolje je da na pristojan način odbijete, nego da pružite pogrešnu sliku i da pružite lažnu nadu.


I to bi bilo to. Post nije dugačak, ali mislim da sam pokrila barem najtraženije teme.
Ukoliko vam se ovo dopalo, slobodno napišite.
Takođe, ukoliko želite još neki post na ovu temu ili neki gdje vam mogu svoje mišljenje iznijeti, pišite mi u komentaru.
Svakako pogledajte i stranicu Balkanska Beauty Zajednica koja je zaista divna i koja se trudi da spaja bloggere. ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Such cute photos, and I love the ootd idea!!

    https://justohana.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično objašnjeno, draga. Mene lično nervira kada vidim da se neko obuče za dejt kao za modnu reviju. Ughh...

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  3. Nice post ;) lovely outfit
    I am following your blog
    Follower # 159
    Pl follow back & keep in touch Love x0x0x
    http://beautydrugs.blogspot.com/2017/10/my-first-order-by-oriflame-pakistan.html

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post! Super si se setila da pišeš na ovu temu, tinejdžeri koji čitaju tvoj blog, i koje tek očekuje taj prvi dejt, sigurno su naučili nešto o tome. Slažem se sa svime što si napisala :) ♥ ♥

    follow me on Instagram: @vlvblog
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG