Tattoos

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post ❤️❤️❤️  


Ja sam neko ko mnogo voli tetovaže i koja uživa da gleda iste. Nisam neko ko bi se istetovirao samo zato što je to sada popularno i zato što tetovažu sada svako ima. Istetovirala bih se iz velike ljubavi prema njima i jer želim da te tetovaže ostavljaju vječni trag nečega što želim da pamtim. Naravno, svaka tetovaža bi imala svoje značenje i svaka tetovaža bi imala posebno mjesto u mom srcu. 
Ja znam da nije lako da se tetovira, i da će mnogi reći da je to glupost. Ali velike su predrasdude o njima. Dosta ljudi povezuje tetovaže sa nasiljem, zatvorom, buntovništvom. Takođe, stvara se velika stvar i da se ne možeš zaposliti ukoliko ih imaš. Ali ja ne shvatam zašto, jer tetovaže neće sigurno umanjiti ljubav prema nekom poslu, niti će one ukazati da li ti nešto znaš ili pak ne. Tetovaže trebaju da budu beljeg nekog vremena, trenutka, perioda, a ne da ih svi povezuju uz pogrešno.. Da ne dužim puno priču, voljela bih pokazati nekoliko tetovaža koje ja planiram da uradim:

CRVENI KONAC

Iako se po Pravoslavlju crveni konac ne treba nositi i to uopšte nije naznaka da nas on čuva od uroka, meni je tetovaža jako simpatična. Mnogo mi se dopada kako odahnjuje nekom energijom. I pored ove prve rečenice, ja bih opet uradila tu tetovažu jer bi ona predstavljala kao neku amajliju na neke dane.


INICIJALI DJECE

Stvar koju svakako želim ovjekovječiti su inicijali djece. I to bih voljela da uradim na zapešću ruke. To bi bila posveta koliko volim svoju djecu (jednog dana kada ih budem imala), te nešto što će značiti da su uvijek blizu mene, ma koliko ponekad daleka bila. Naravno, ja nikako ne prihvatam, niti bih voljela to uraditi, da neko radi ime momka ili nešto što te veže za tu osobu. Razlog? Pa momak, muž, nebitno, on je sada tu, a ko zna gdje će biti sutra. I to mi je zaista čista glupost, ali ko voli neka izvoli.


LIVE, LAUGH, LOVE

Vjerujem da je vas dosta već čulo za ovu tetovažu, ali i da ste je viđali svuda. Ovo je citati koji smatram nekom smjernicom u životu. Jer ove tri stvari su nešto što te non-stop prati i za šta trebaš da budeš zahvalan na ovome. Ona ima još i dublji smisao, a sada je na vama kako ćete ga vi stvoriti sebi.


NA VRATU, PRAVOSLAVNI KRST

Ja sam osoba koja izuzetno voli svoju vjeru i koja je poštuje koliko god mogu. To naravno znači da nemam ništa protiv drugih vjera i isto tako i ostale vjere poštujem. Ne volim da dolazim u konflikt kada je vjera u pitanju. Tako da nemojte ovo smatrati kao neku uvredu ili nešto slično tome..
Ovo je tetovaža koju želim napraviti iz velike ljubavi prema vjeri. Možda se čini malo glupo, ali zaista ova tetovaža bi za mene imala jako dubok smisao i nešto što ovdje ne bih da iznosim. Te kako ne bi došlo do nekih razmjerica, ili tenzija ili neke sasvim treće stvari. Tu tetovažu bi uradila nazad na leđima da se spušta kao pravi lančić.


PSEĆA ŠAPICA

Pas je moja omiljena životinja i sa psima sam oduvijek odrastala. Ljubav se rodila još kao maloj i iskreno, ne znam da li bih sebe mogla zamisliti bez psa. Takođe, ukoliko pratite moj blog već duže vremena, znate da mi je želja da otvorim azil za pse. I odatle se rodila još veća želja da psima posvetim tetovažu.


ZNAK VJEČNOSTI

Sve je prolazno, ali ono što je vječno jeste ljubavi prema roditeljima, sestrama, braći, porodici. Ona je tu uvijek prisutna među nama. Postoji mnogo razmirica kod svakoga, ali ta ljubav je nekakva unikatnost. I u znak te ljubavi, voljela bi posjedovati tetovažu vječnosti. I nju bih voljela uraditi na prstenjaku jedne ruke. 

*slike preuzete sa We hear it-a 

Ovo je samo dio što bih ja voljela odraditi. Svaka tetovaža je posebna na svoj način i svaka ima mnogo dublji smisao od ovoga što sam ja napisala. Ovaj post bi bio isuviše dug kada bih sve pisala i objašnjavala, ali i kada bih vam pokazala koje bih još tetovaže voljela odraditi. Postoji mnogo njih, ali opet pitanje je kada ću odraditi i koja će mi se mogućnost pružiti za to. 
Ono što bih voljela još reći jeste da ukoliko se odlučite da radite tetovažu, dobro razmislite još jednom. Treba da budete sigurni da stvarno želite nju posjedovati i da zaista želite imati nešto na tijelu što će vam čitav život obilježiti. Jednom kada uradite tetovažu, nema nazad. Takođe, dobro se raspitajte kod koga radite i kakva je ta osoba što vam radi. Prije svega, mora da salon i oprema sa kojom se radi budu sterilni jer ako nije, vama ozbiljno može naštetiti. Isto tako, najbolje je i da se posavjetujete sa osobama koje su radile te tetovaže. 

I to bi bilo to od ovoga posta.
Vi mi svakako pišite šta želite da vidite na mom blogu! Da li želite da to budu više recepti, recenzije, outfitovi koje nisam dugo radila ili želite više neke postove u kojima ćemo obrađivati neku temu. Sve što vam padne na pamet, voljela bih da mi napišete. 
Takođe, pogledajte i prošli post, puno bi mi značilo Top 5 films❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: marija_tomic00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. I ja bi voljela jednu od ovih,beskonacnoat,kao
    Super ideja draga
    Kad nades vremena svrati do mog bloga,drago mi je cuti tvoje misljenje

    ОдговориИзбриши
  2. Pre svega, jako lepo i razumno napisan post. Lično podržavam tetovaže, ali ne i ono tipa tetoviranje imena dečka, drugarice itd... Jednostavno mi je glupo. Što se ovih tetovaža tiče, najviše mi se sviđaju šaica i "Live, laugh, love" ❤️

    Novi post: The girl named Ana ❤️

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se sviđaju tvoja razmišljanja! Posebno ona rečenica: "Razlog? Pa momak, muž, nebitno, on je sada tu, a ko zna gdje će biti sutra." Upravo to. Za ni jednu osobu na svijetu ne možemo biti sigurni da će biti pored nas zauvijek, osim za nas same. Što se tiče tetovaža, isto tako smatram da to mora biti nešto posebno, nama značajno što ne želimo nikada zaboraviti. Ja točno znam što ću istetovirati i gdje, i nikome nisam rekla za to, samo ću jedan dan doć s tetovažom pred roditelje i prijatelje (jedva čekam vidjeti njihovu reakciju haha, snimat ću! :D). Jako mi se svidio ovaj post draga! :) Želim ti divan i produtkivan dan

    Novi post: Happy But Mess

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post, draga moja. Ne volim toliko tetovaže, jer smatram da izgledaju ružno kad se ostari, mada ponekad ni ne brinemo o tome, i pokušavamo da njima ukažemo na nešto što je nama jako bitno!!

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena: Adda's Life

    ОдговориИзбриши
  5. Post je predivan, draga! I ja bih jako volela da imam neku tetovažu, ali nisam imala puno ideja do sad tako da, u neku ruku, puno ti hvala na inspiraciji i ovom postu 💚! Nisam ni znala da se može uraditi crven konac kao tetovaža, interesantno deluje. Za imena/inicijale dece takođe podržavam, jer će tvoje dete uvek biti tvoje. Kao što ti reče, muž, dečko to sve može da dođe i prođe i malo mi je glupo da se takve tetovaže rade, ali za decu se slažem i potpuno podržavam. Krst takođe, jer sam i ja jako vezana za pravoslavlje. I za kraj, definitivno bih najviše volela da imam nešto u Tumblr fazonu, kao "live, laugh,love", neko srce ili infinity znak. Ukoliko ikada budem radila tetovaže, verovatno ću najpre uraditi nešto tako. A do tada, lepim one kineske 😂🔝. Veliki pozdrav 💚❤💖

    https://jednostavnoana.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  6. ja već neko vrijeme razmišljam o tetovaži i imam nekoliko ideja koje bi voljela napraviti ali niti jedna mi nije dovoljno posebna da bi se odlučila za nju i da znam da će mi čitav život nešto značiti. tako da mislim da ću još malo pričekati :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Sam naslov posta me je odmah privukao *--* Predivan je post i mnogo mi se svideo sadžaj a i predstavila si one najučestalije i najpoznatije simbole i tetovaže današnjice *-* :) Ja sam i sama razmišljala o tetoviranju i za sad koliko sam gledala na ruci ću 98% uraditi znak beskonačnosti, onih 2% stoji zbog toga jer ipak se možda predosmislim jer koliko ima dobrih strana u tetoviranju ima i loših ali opet, u malim granicama ne bi trebalo da ima toliko loših strana :) <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post, i ja baš volim tetovaže, pogotovo ove manje. Mislim da mi je ova s crvenim končićem preslatka i čini mi se da je ia zorana. Što se tiče ovih inicjala nebitno da li, kao u tvom primjeru djece, osobe koje volimo i slično mi je malo otrcano i ono, dosadno, ali kada bi se istetoviralo na prstu kao znak forever ne bi izgledalo loše

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  9. Znak beskonačnosti je preslatka diskretna tetovaža koju bi svako mogao da uradi i da svima pristaje. 😊


    http://www.couture-case.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Great post, I love tattoos, specially the first one! I have 6 tattoos and I'm planning some more :)
    I just found your blog and I like it, I'm a new follower ^^
    xx

    Freak Muffin Blog

    ОдговориИзбриши
  11. Here is something i dont like sorry.
    Xoxo from Portugal

    marisasclosetblog.com

    ОдговориИзбриши
  12. Jako mi se dopada tvoj blog, kao i ovaj post.Zaista uzivam citajuci te, ovo je moj blog, nova sam u ovom svetu i pisem pretezno o putovanjima.Nadam se da ce ti se dopasti.
    Vodic kroz svet

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG