40 Beauty Questions Tag #4

Pozdrav svima i dobrodošli na još jedan novi post. ❤️❤️❤️


Za danas sam vam pripremila ovaj TAG koji je zaista bio mnogo zastupljen, ali i koji se i sada može pronaći. Nadam se da će vam se sviditi moji odgovori i da ćete uživati u ovom postu.

1. Koliko puta dnevno se umivaš?
Ja se zaista mnogo puta umivam. Umivam se ujutru kada ustanem, pa opet prije šminkanja, pa kada dođem iz škole i skidam šminku. Zatim, naveče operem lice, pa stavim masku i onda se opet umijem. Da, zaista je previše. 

2. Koji je tvoj tip kože?
Moj tip je mješoviti.

3. Šta trenutno koristiš za čišćenje lica? 
Uopšteno o njezi lica sam govorila u ovom postu. Tako da tu možete da pogledate ukoliko vas zanima. 

4. Koristiš li piling?
Da, koristim.

5. Koji brend koristiš?
Pa uglavnom su to od Avona maske, ali često znam i da odradim kućni piling. 


6. Šta koristiš za hidrataciju kože?
Koristim Nivea kremu.

7. Imaš li pjegice?
Nemam.

8. Koristiš li kremu za za područje oko očiju?
Da, koristim. O njoj sam već pisala i zaista imate svi moje preporuke za nju.

9. Je li tvoja koža sklona bubuljicama?
Poprilično jeste. Jako su rijetki periodi kada ih nemam.

10. Jesi li ikada koristila proizvod protiv bubuljica?
Jesam. Te ih i sada koristim svakodnevno.

11. Koju podlogu (tečni puder) koristiš?
Puder koji koristim je L'oreal True Match, kao i Rimmel Stay Matte. Što se podloge tiče, koristim od Avona calming effects illuminating foundation

12. Koji korektor koristiš?
Koristim Catrice Camouflage i Pure Nude od essence-a.

13. Znaš li podton svoje kože?
Ne, zaista ne znam,


14. Šta misliš o umjetnim/vještačkim trepavicama?
Mislim da su zaista lijepe i mnogo ih volim. Jer ja mnogo volim vidjeti na bilo kome duge trepavice, onako lijepo, to mi je zaista nešto prelijepo.

15. Da li si znala da se maskara treba mijenjati na svaka tri mjeseca?
Iskreno, nisam znala. Čula sam da se treba na svakih 6 mjeseci ako se ne varam. Mada, može se reći da ja poštujem to jer zaista često mijenjam maskare. Pošto koristimo mama, sestra i ja iste.

16. Koji brend maskare voliš?
Volim od Catrice i Maybelline maskare. Definitivno moji favoriti.

17. Imaš li MAC pro - card?
Nemam.

18. Šta koristiš za nanošenje šminke?
Četkice i beauty blender.

19. Koristiš li primer za sjenke?
Ne koristim.

20. Najdraža sjenka?
To je definitivno od essence-a o kojoj sam pisala OVDJE.


21. Koristiš li tečni eyeliner ili olovku?
Koristim tečni eyeliner jer nisam baš nešto vična sa olovkama, a i više ga volim.

22. Sephora ili MAC?
Mislim da je dovoljno reći da sam iz malog gradića u BiH i da toga nema kod nas. Tako da niti jedno.

23. Koliko često se ubodeš olovkom u oči?
Mislim da nisam nikako.

24. Šta misliš o pigmentima?
Pa iskreno ih mnogo volim i cijenim kada su neke sijenke pigmentovane.

25. Da li koristiš primer za lice?
Ne koristim.

26. Koristiš li mineralnu/vodenu šminku?
Jako rijetko.

27. Omiljeni ruž?
Neka to budu Nyx ruževi i od Avona Color trend.


28. Koristiš li sjaj?
Jako rijetko.

29. Najdraže rumenilo?
Ne koristim ga.

30. Kupuješ li šminku preko eBay-a
Ne. Ne volim da uzimam šminku preko interneta.

31. Voliš li drogerijsku šminku? 
Apsolutno da.

32. Jesi li ikada upisala neki kurs šminkanja?
Nisam, ali bih jako volila.

33. Jesi li nespretna prilikom šminkanja?
Zavisi kako kada. Ako mi treba nešto specijalno, za neku specijalnu priliku, većinom se desi da pogriješim sitnicu. Ali inače nisam.

34. Navedi jedan "makeup crime" koji ne podnosiš?
Zaista ne bih da navodim, ali ima ih nekoliko.


35. Voliš li više šarene nijanse šminke ili neutralne?
Više preferiram neutralne.

36. Koja slavna osoba uvijek ima dobar makeup?
Rihanna, Shakira i Beyonce.

37. Kada bi morala izaći iz kuće sa samo jednim makeup proizvodom, koji bi izabrala?
Maskara, bez čega jako rijetko inače i izlazim. Ali ukoliko bih imala vještačke trepavice, onda je to korektor.

38. Da li bi mogla izaći iz kuće bez imalo šminke?
To radim kada god mi se ukaže prilika.

39. Po tvom mišljenju, koji je najbolji makeup brand?
Hmm, neka to budu Catrice, Essence i Rimmel sa nekim proizvodima.

40. Tvoje mišljenje o šminki?
STvarno je dobra, ali naravno sve ima svoje granice.


I da, to bi bilo to od ovoga posta. Nadam se da vam se svidio i da ste uživali jer ja jesam.
Za ovaj TAG nominujem sve blogerke koje nisu radile, a imaju želju da ga urade. ❤️❤️❤️

ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG