Teorije zavjere #3

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post. Ovo je post o teorijama zavjere, pa se nadam da će vam se sviditi ❤️❤️❤️


Sada po youtube-u možete da vidite dosta videa o teorijama zavjere. Meni se ovo učinilo jako simpatičnim i razmišljala sam što da i ja ne napravim jedan ovakav post. Nadam se da će vam se sviditi i da ćete me podržati u ovome. 

1. Mandela efekat 


*Oke, o ovome ima dosta toga i da se priča i da se piše. Ja stvarno nisam mogla da vjerujem kada sam čula o svemu ovome. 
*Neki ljudi se sjećaju da je on 80-ih godina umro i zatvoru i da su gledali njegovu sahranu na tv-u, ali on je zapravo umro 2013. godine. 
*Također jedan od Mandela efekata je i taj da se svi sjećamo kako maćeha od Snežane govori "Mirror, mirror on the wall", ali zapravo ona govorir "Magic mirror on the wall". Evo čak i snimak koji možete pogledati OVDJE/HERE. To mi je zaista sve čudno. 


2. Sirena iz Petra Pana je Arijelina mama


*Postoji teorija da je Arijelina majka bila Atina, sirena iz Petra Pana. U Arijelinoj priči saznajemo da je njenu majku ubio zlokobni pirat, je li moguće da je to bio kapetan Kuka? *Oke, ja ne znam koliko je ovo istina, ali mi je nekako zanimljivo. Mislim do sada nisam na to obraćala pažnju, ali da, to je relativno moguće.


3. Tarzan i Ledeno kraljevstvo


*Kralj i kraljica sa Arendel broda su završili na pustom ostrvu nakon brodoloma, a kraljica je bila trudna i rodila je Tarzana, to njega čini Elzinim i Aninim bratom?
*Da, ovo sam čula više puta i čak nekako ima i logike. Na onom putovanju je moguće da se porodila Elzina mama, ali da to dijete nikada nije pronađeno. Ja nekako vjerujem u to. 


4. Džejn iz Tarzana je rođaka Bele iz Lepotice i zveri


*One liče jedna na drugu i imaju sličnu priču. Džejn je ljubazna prema divljem i grubom Tarzanu, isto kao i Bela prema zveri. Džejn čak i ima set za čaj isti kao i Bela.
*Toliko je sličnosti među njima dvijema da je teško ne povjerovati da ovo nije istina. 


5. Titanik nije potonuo


*O ovome sam dosta čitala i mislim da možete pročitati na dosta stranica o ovome. Dosta naučnika tvrdi da nije Titanik potonuo nego njegova sestra Olimpik. Zato što prema nacrtima broda, tamo gdje su ljudi koji su preživjeli, opisali da je bila paluba, tu su na nacrtima bile kabine. 


I to bi bilo to od ovoga posta. Nadam se da vam se svidio. Pišite mi u komentare da li ste vi čuli za neku od ovih teorija i da li vjerujete u njih. Do sledećeg puta, pozdrav ❤️❤️❤️

ASK: Imagenes tristes
FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Moram reći da sam veliki ljubitelj teorija zavra i da ih dosta pratim u poslednje vreme, medjutim neke od ovih nisam znala i zato mi je drago sto sam ih procitala bas u ovom postu koji je odlican!

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Drago mi je da sam ti otkrila nešto što nisi znala ❤️❤️❤️

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG