A gdje sada? - Outfit

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️


Iskrena da budem, oduševili ste me u prošlom postu i sa toliko pozitivnih komentara na jedan kratak post za koji vidim da je ispao veoma efikasan. Ukoliko ne znate o kojem pričam, to je post pod nazivom Jutarnje razmišljanje
A danas sam željela da malo okrenemo razmišljanje u drugom smjeru pa sam vam odlučila da slikam jedan outfit post. Znam da nema logike jer se ne smijemo kretati, ali ipak nije na odmet da se nekada sredimo samo za sebe i da skrenemo misli sa aktuelne teme. Takođe, dobar je način da popunite vrijeme. Isto tako, jednom kada prođe sva ova situacija sa pandemijom možete da iskombinujete nešto slično i da idete negdje. I izvinjavam se ukoliko se vidi da mi nije bilo potpuno prijatno tokom slikanja, ali nekako sam izašla iz tog fazona.

Što se tiče stvari, kardigan je kupljen u butiku pod nazivom Azel, majicu i hlače sam kupila u butiku u svom gradu. Torbu sam dobila na poklon, tako da ne znam ni ona odakle je. Ogrlica je poklon kupljen u Italiji, dok su patike iz Deichmann-a. Minđuše su poručene još prošle godine sa sajta To save, a o tome možete pročitati baš u postu ToSave haul




















I to bi bilo to od ovoga posta. Nadam se da vam se dopao. Ako imate još neku temu o kojoj bih trebala više pisati, svakako mi pišite. Željela bih da više komuniciramo.
Vi mi svakako pišite šta želite da vidite na mom blogu! Da li želite da to budu više recepti, recenzije, outfitovi koje nisam dugo radila ili želite više neke postove u kojima ćemo obrađivati neku temu. Sve što vam padne na pamet, voljela bih da mi napišete. 
Takođe, pogledajte i prošli post, puno bi mi značilo Jutarnje razmišljanje ❤️❤️❤️


FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: marija_tomic49
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Sviđa mi se outfit jako! A iz osobnog iskustva ćuti reći da tematski postovi najbolje prolaze. Osobno njih najviše i volim čitati. Iako, outfit postovi, recenzije, preporuke i savjeti nisu na odmet. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Primjetila sam, ali jednostavno nekada nemam inspiracije za neki tematski post, pa se okrenem i nekim drugačijim temama ❤️❤️❤️

      Избриши
  2. Lijep ouftif draga. Sviđa mi se kardigan, mada priznajem da u Azelu nisam bila dugo, kada završi sve ovo moraću skoknuti i pogledati šta ima novo tamo.

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo. Nadam se da ćeš i ti naći nešto tamo što ti odgovara kada prođe sva ova situacija ❤️❤️❤️

      Избриши
  3. Divan outfit!Fotografije su predobre!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG