BTS - Haul

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post ❤️❤️❤️



Znam da je škola odavno počela, ali ja sam pribor za školu kupila u prošlu nedjelju i onda nisam stigla da podijelim sa vama šta se to našlo kod mene. Tu nije puno stvari, a nekako mi je želja da podijelim. Pa se iskreno nadam da će vam se sviditi. I da, očekujte još neke BTS postove kroz septembar jer smatram da ih nisam dovoljno napisala, a nekako je to čitav mjesec vraćanja u školske klupe. 
Također, dole u komentarima mi pišite o čemu želite iduće postove jer mi je uvijek lijepo pročitati neki vaš savjet.
Usput, kako vam je prošla ova prva sedmica? Oni koji su tek krenuli sa nastavom, da li uživanju, kakva su vaša očekivanja?


Ja sam kupila sve velike sveske i jednu malu. Možda se pitate zašto će mi za sve velike sveske?! Pa ja sam tokom ove dvije godine u srednjoj već shvatila koliko kod koga pišemo, šta zapisujemo i onda sam prema tome i kupovala sveske. Tu se nalaze tri debelih korica (dvije za matematiku jer baš puno pišemo i jedna za srpski jezik). I osam svesaka sa tankim koricama (dvije kockaste za hemiju i fiziku i šest linijskih za ostale predmete). Jedino sam malu svesku uzela za informatiku jer nisam pisala mnogo na informatici jer je sve rad na kompijuterima. Ali promjenio mi se profesor i sada nam uopšte ne treba knjiga jer se kod nje ništa na času ne zapisuje. 


I na kraju uzela sam pribor koji će mi također trebati. Tu se nalaze tri hemijske olovke (crna, plava i crvena) pošto sa njima pišem sve. Zatim jedna obična olovka (ako mi treba za nešto nacrtati), gumica i šiljalo. Tu se nalaze i dva markera kako bih u knjigama podvukla ono bitno kada budem učila i u sveskama. I tu imamo još korektor i makaze. 

I u suštini bi to bilo to. Torbu koristim od prošle godine jer je u odličnom stanju. Da li vam se sviđaju stvari? Šta bi vi još dodali ovdje? ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Intreresantan haul, zaista jako simpaticne stvari, veoma neophodne svakom skolarcu! Predivno si nam ih prezentovala!

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post mila, kupila si super stvarčice, srećan polazak u novu školsku ♥ ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super haul, odabrala si simpatične i korisne stvarčice.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. great haul! ;)
    anyway, i hope you can drop by my blog too and follow if you like! saying hello all the way from Southeast Asia! :))

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ОдговориИзбриши
  5. Woow! Zaista si kupila super stvari za školu! Sretna ti bila ova školska godina *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  6. I really miss school :D Since I am graduated. Beautiful picks :)

    xoxo http://www.monicanoir.com

    ОдговориИзбриши
  7. Reading your post, I remembered my school days, which has long been forgotten.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Great Haul, Dear!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    ОдговориИзбриши
  9. Hello! your blog is awesome :)
    I really like text and pictures
    You see that you are doing it with passion!
    That's why I want to ask
    will you agree to follow for follow on gfc?
    I like to be in touch with interesting blogs :)
    Greetings from Poland :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. So many wonderful things, I loved everything.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  11. nice things :D


    have a nice day
    www.luchluchcraft.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sve stvari su slatke, obozavam sveske sa raznim slicicama i printovima :-) <3

    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/09/back-to-reality.html

    ОдговориИзбриши
  13. What a rest haul! Thank you so much for sharing with us!
    I'd love it if you visited my latest post and helped me choose a handbag:
    http://www.ingridhughes.com

    xx
    Ingrid

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG