Hello Autumn

Pozdrav ljudi i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️


Budim se ujutro i gleda u prozor, a tamo vidim onaj predivan izraz, kapi kiše se spuštaju niz prozore. Osmijeh je odmah prisutan i budim se srećna i puna energije. Dolazi mi godišnje doba koje sam mnogo poželjela. 


Napokon se stigla jesen, meni jako drago godišnje doba. Možda vam je to čudno, ali ja jako volim. Volim miris kiše, a i samu kišu. Zna nekada stvarno da bude dosadna, ali jako rijetke situacije. Također, volim da slušam kako mi pucketa lišće pod nogama i kako se sve šareni u tim predivnim bojama. Ja sam odupevljena sa time i mnogi ne shvataju te čari jeseni.
Nešto posebno je kada čitaš knjigu uz prozor. Opuštajuće je. Ti, čaša kafe ili čaja, tvoja omiljena knjiga i lagana kiša. Za mene je to nešto savršeno.


Ono što mnogo volim kod jeseni, jesu džemperi. Do prije koju godinu nisam mogla da zamislim da nosim, uvijek sam ih rado izbjegavala, a oni su mi samo stojali u ormaru. Ali sve se promjenilo sa polaskom u srednju školu. Shvatila sam da je to nešto preudobno, premenkano, da se u njima osjećam baš kao i u najobičniim majicama. I od tada ih rado kupujem i nosim. A vjerujem da se i neki od vas osjećaju isto u njima i da shvatate o čemu pišem.


I to bi bilo to otprilike što sam htjela podijeliti sa vama. U suštini, moja želja je bila da vam prenesem taj jedan dio čari jeseni. Da vam pokažem koliko ga ja volim i zašto treba uživati u njemu. Nadam se da vam se sviđa.

*Slike su uzete sa we heart it-a.

Da li vi volite jesen? 
Šta vas najviše usrećuje sa ovim godišnjim dobom, a šta najmanje?
Pišite mi svoje prijedloge za iduće postove! ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Odlična ideja za post. Jesen je i moje omiljeno godišnje doba i dugo sam ju čekala. Sve što si ti već navela je to što jesen čini magičnom. Ja čak imam i kolekciju lišća u jednoj ukrasnoj kutiji, eto kolika je moja opsesija.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  2. Divno napisan post! Ja volim jesen i kišu, pogotovo zbog cozy garderobe, hahaha :D Još jednom sjajan post! ♥♥♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2017/09/outfit-school-girl.html

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post! :) Ja isto volim džempere, imam ih previše. :P

    https://starshinebeauty.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Ahyyyy obožavam jesenje postove *-* Mnogo mi se sviđaju slike u postu, a i slažem se sa tobom, jesenji dani i cela atmosfera, kiša, lišće, hladnoća, džemperi, vatra.... - neprocenljivo *-*
    I yup, prvi put sam na tvom blogu, random sam došla do tvog bloga ali mi je drago da jesam, zapratila sma te jer vidim da imaš zanimljiv sadržaj i sviđa mi se ceo blog <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo volim da citam jesenje postove jer je i meni ovo omiljeno doba. Ja također mnogo volim džempere, mekani su i jako prijatni. Svala čast na postu! 👏❤

    leylaslifee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ja naprostom obožavam da gledam kišu kroz prozor, dok je meni toplo unutra i dok pijem toplu čokoladu, recimo. Mada mi ne smeta ni da idem po kiši. Ali, mnogo me nerviraju kišobrani i volim da idem bez njih. :D Uz to, džempere prosto obožavam! I takođe nisam mogla da ih smislim do ove godine. Ali sad sam shvatila koliko su mekani, lepi i udobni... ❤️

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hah ista sam, ne volim kišobran nikako i skoro uvijek sam bez njega ❤️❤️❤️

      Избриши
  7. Divan post,džemperi su najbolja stvar ikad definitivno!
    Ja također jesen volim,međutim ne mogu podnijeti kišu i jak vjetar a moram ići u školu ili tako negdje.Ali pozitivna strana jeseni je što se mogu napraviti divne fotografije!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  8. Uf, ja ne volim jesen, previše sam zimogrožljiva haha. :D
    Ali svakako je post odličan. :)

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Iako se nekada čini da mi je leto omiljeno godišnje doba, volim sva godišnja doba, jer je svako godišnje doba posebno. Svako godipnje doba ima svoje čari. Što se tiče, džempere, my favorite, haha.

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post draga! Očarala si me ovim postom, predivno si napisala, uživaj u ovoj jeseni *--*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  11. Wonderful post, love it! :)
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. u zadnje vrijeme sam i ja jako zavoljela jesen :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Ja obozavam jesen iz razloga sto tada mogu da nosim full makeup i autfite, tj sa puno detalja, i aksesoara i bez straha da ce se sminka razmazati zbog znojenja! Divan post, sjajne fotografije.

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post, draga.

    Ja jako volim jesen, i djelim tvoje mišljenje.
    Svo to šarenilo, lišće, topla odjeća, kiša; sve je to zaista prelijepo.
    Hvala ti na ovako predivnom postu koji me je posjetio na sve čari jeseni. :)

    Sve pohvale.

    amaterskaumjetnost.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  15. You have a really lovely Blog<3
    I follow you now.
    Hope ouy will follow back.
    Have a great week.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post ♡
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com

    ОдговориИзбриши
  17. Lično volim jesen zbog čaja, knjiga i mirišljavih sveća. Divno je to što svako godišnje doba ima neko svoje obeležje.

    Girly world | Instagram

    ОдговориИзбриши
  18. Ja se jeseni jako radujem, jer nisam baš obožavalac leta i onih vrućina ♥
    Divan post ♥

    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Obožavam čitati ovakve postove, a i sama sam napisala jedan. Odlično! ♥


    heresuniquegirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Post je super! I ja se jako radujem jeseni, jedva čekam da upalim mirišljave sveće, fotografišem se sa raznobojnim lišćem, slušam balade i pijem čajeve. Pozdrav❤️❤️

    ОдговориИзбриши
  21. Super post, bas mi je nedostajalo ovo doba godine :) tvoj blog mi se takodje dopada, zapratila sam te.
    Ako zelis zaprati me i pogledaj moj novi post
    https://oazalepote.blogspot.rs/2017/09/victorias-secret-body-mists.html

    ОдговориИзбриши
  22. Uvijek se iznova zadivim tvojim postovima, stvarno je post prelijepo napisan. Najvise kod jeseni volim nositi one ogromne dzempercice, i jesenje boje. Uzivaj u jeseni! ❤❤

    ОдговориИзбриши
  23. jesen je i moje omiljeno godisnje doba :D
    dopada mi se post!
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  24. Obozavam jesen! Sve te boje i nijanse, ususkana atmosfera! *__*

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  25. Također sam veliki ljubitelj jeseni i njezinih kišnih dana <3

    Kako postati jutarnji tip: moonstears

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG