Veliko hvala

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post ❤️❤️❤️



Moj šok i moja nevjerica u toku par dana je sve veća. 
Kada sam prije godinu i pol otvorila ovaj blog, otvorila sam jer mi je bilo zanimljivo i htjela sam da vidim kako ću da se snađem u svemu tome. Nisam bila redovna, nisam znala šta da objavljujem, kako sve to ide. Ali početkom ove godine sam shvatila da je ovo ono što me usrećuje da je to nešto što želim i da volim da ovo radim. Malo sam se zaustavila pred kraj škole, ali opet sam se vratila. Ne želim da ponovo stanem na veliku pauzu. 

Ono što sam htjela ovim postom je da vam se veliko zahvalim za preko 100 pratioca. Nisam to očekivala. Nisam očekivala uopšte da će ih biti, ali kada su krenuli, bilo mi je mnogo drago. 
Sve je ovo nekako prebrzo došlo. Mislila sam da neće biti prije Nove godine, da neću uspjeti proći tu brojku, ali ona je tu mnogo, mnogo prije. I zaista vam veliko hvala.


Obećavam vam da ću biti aktivna, da ću se truditi da u toku škole objavljujem minimalno dva posta. Na početku će biti lakše, ali kada krenemo aktivnije sa školom, opet ću vas sve obavjestiti. Također, voljela bih da mi pišite o čemu želite da pišem.
Isto se nadam da ću uskoro organizovati neko darivanje, ali opet ima vremena za to. 

Još jednom, hvala vam mnogo. Drago mi je da ste tu uz mene i nadam se da ćemo fino održavati ovaj mali krug porodice, ali složan. Hvala vam od srca ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Jao divna si!
    Čestitam na 100 zasluženih pratioca,nadam se da ćeš ih imati još još puno više.
    Stvarno se vidi trud koji ulažeš u sve ovo i vidi se da ovo jako voliš.
    Želim ti svu sreću u daljnjem blogovanju.♥♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, koliko divan post! Zaista je zasluzeno, cak i mnogo vise! Cestitam ti, i zelim jos mnogo uspeha, i nadam se nocim postovima!

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam, puno sreće u daljem blogovanju!

    Zapratila sam te, bila bih presrećna kada bi uzvratila: http://sweetlife000.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Great and very interesting post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  5. Great blog! Im following you and it will be really nice if you could follow me back because im really near 100 followers :) Greetings, XOXO
    http://e-ster85.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG