Essence or Avon Mark?

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Dugo nisam pisala neku recenziju, tako da sam odlučila da sa vama podijelim u jednom postu dvije recenzije. U ovom postu ću vam pisati o dvije maskare i koju više volim, koja mi je bolja i koja je kvalitetnija. A vas ako zanima, slobodno nastavite čitati ovaj post. 


Prvo ću vam pisati o Avon Mark gel maskari. Od kako je izašla, ja sam samo slušala riječi hvale za ovu maskaru i tako odlučim da je sebi poručim i da vidim u čemu je caka. 
Ova maskara dolazi u plastičnom pakovanju i sadrži 10ml. Četkica je tanka, ali duga. 

RIJEČI PROIZVOĐAČA: Predstavljamo prvu na svetu maskaru za stilizovanje sa Lashflex Tehnologijom! Uz Lashflex tehnologiju, formula ostaje fleksibilna na trepavicama tako da ih možeš ponovo stilizovati i kada se osuše.
Stilizuj svoje trepavice kako želiš, bez uklanjanja šminke!
• VOLUMEN maksimalan efekat bez razmazivanja i grudvica!
• STILIZOVANJE promeni look a ne šminku
• PONOVNA APLIKACIJA nanesi još jedan sloj inovativne formule i trepavice će biti fleksibilne ceo dan
Bez grudvica i bez razmazivanje! Četkica za oblikovanje trpavica za maksimalan volumen spoljašnjih i unutrašnjih trepavica Pruži svojim trepavicama volumen i stajling!

MOJE MIŠLJENJE: Ona lijepo izvuče dlačice na trepavicama i zaista sam u prvi mah pomislila kako je ovo odlična maskra. Što se tiče njihovih riječi, u pravu su kada kažu da nema grudvica i kada je možeš ponovo nanijeti, bez da skineš prethodan sloj. To je zaista odlična stvar i stvarno je volim koristiti. Po meni, jedina mana ove maskare je što nema volumena. Ja taj volumen nikako ne mogu dobiti. Dlačice stvarno budu sve razdvojene i ne lijepe se jedna uz drugu, ali sa njom mi se čine kao prerjetke trepavice.

Njena trenutna cijena je oko 9KM i mislim da se za te pare isplati uzeti ako vam je u cilju da imate lijepo razdvojene trepavice i da možete maskraru nanijeti brzo i po više puta. 


Sledeća na redu je Essence I love extreme maskra u crnom pakovanju. Četkica je debela i gusta.
Dolazi također u plastičnom pakovanju i sadrži 12ml proizvoda. 

RIJEČI PROIZVOĐA: ova volumna maskara je upravo za one koji vole ići u krajnost! sadrži ultra crne pigmente koji intenzivno pokrivaju svaku pojedinačnu žilu s bojom. izuzetno velika četkica osigurava fantastičan volumen u nevjerojatnim dimenzijama - kombinacija koja je idealna za savršeni "ja izgledam"! optialmološki testirani.

MOJE MIŠLJENJE: Ova maskara je moja jedna od najvećih ljubavi. Kada sam uzimala maskaru, htjela sam da probam neke na malo jeftinijoj varijanti kako bih i vama mogla pisati, ali kako bih i sama isprobala jer do sada sam koristila Maybelline maskare i neke Avonove. Četkica je nešto savršeno. Stvarno da veliki volumen, izvuče trepavice, doda gustinu, ne pravi grudvice. Koristim je nešto više od mjesec dana svaki dan i oduševljena sam. Zaista radi svoj posao i zaista sam bez riječi ostala. Ja mnogo volim duge i guste trepavice i da kada podignem pogled, da vidim trepavice, a to ova maskara meni i uradi sa trepavica. Tako da vam je svakako preporučujem.

Njena cijena je oko 5-6KM i za tu cijenu se i više nego isplati. Mislim da je čak i mala cijena za ovako neki proizvod. Ali ako ste u potrazi za nekom dobrom maskarom, ja vam svakako preporučujem ovu. 


*Ovo nije sponzorisan post. Pomenute proizvode sam kupisala sama. I svako mišljenje je potpuno moje. 

I to bi bilo to za ovaj post. Da li ste vi probali neku od pomenutih maskara? Kako vam se dopadaju? Ako imate neku preporuku, pišite mi u komentarima. ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Odlična recenzija. I ja sam koristila tu Essence maskaru i slažem se, bila je stvarno odlična.

    http://ccaammblog.blogspot.ba


    ОдговориИзбриши
  2. Great post. I know this mascaras.
    Thank you for your comment on my blog
    SimonetaBlog

    ОдговориИзбриши
  3. Već dugo vremena koristim Essence maskaru i ne bih je mijenjala ni za jednu drugu. Odličan post.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nice product. Thanks for this review!
    I follow you - follow back?
    Christine

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post, probala sam ovu Essence maskaru (njihove maskare sam gotovo sve probala) i super mi je. Ja iskreno preferiram Rimmel kad se radi o maskarama ali i Essence je odličan brend. <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  7. AVON maskaru do sad nisam probala, ali ta Essence je zaista odlična. :)

    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  8. Ovaj post mi je skroz dobro dosao, sudeci da sam u potrazi za novom maskarom. Drugarica je narucila ovu Avonovu pre neki dan, pa cekam i njene utiske hah. Odlican postttt. Svidja mi se jer je bas detaljaaan.

    Poseti moj blog --- https://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo. Javljaj mi utiske ako probaš neku od ovih maskara ❤️❤️❤️

      Избриши
  9. Great post!

    Your blog is really great, would you like to support each other by following? Let me know, I always follow back :)

    xoxo,
    https://confessionsofamake-upshopaholic.blogspot.si

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post:*
    U potrazi sam za novom maskarom,tako da cu definitivno kupitit essence,toliko je hvaljena da moram da je probam :)

    https://makeupislovee.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. What a fab review! Great you shared your own true opinion.

    Funmi xx
    www.funmialabi.co.uk

    ОдговориИзбриши
  12. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG