She In wishlist

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Malo sam gledala online sajtove i opet ušla u SheIn. Kao i uvijek, oduševljena sam izborom koji oni nude. Tamo možete da pronađete uredno raspoređene odjeljke. Odlično je razdvojeno i stvarno je lako da se snađete, pogotovo ako ste novi u online kupovini.
Ja sam odabrala nekoliko stvari. Trudila sam se da to ne budu samo jesenje stvari, pa sam ubacila i nekoliko haljina. Također, ubacila sam i neke druge stvari, kao što su jastuci i neki aksesoari. A sve šta sam ubacila, pogledajte u nastavku posta. 
Za svaku od stvari imate direktan link ispod fotografije.





















I to bi bilo to. Nadam se da vam se post svidio. Da li ste vi nekada poručivali sa ovoga sajta? Kakva su vaša iskustva?

FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Sjajne stvarčice si odabrala, draga! Najviše mi se dopada prstenje (pošto sam ja zaluđenih, hehe).♥♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Divne svari si odabrala, stvarno mi se sve sviđaju. 😘

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Odabrala si predivne stvarčice, draga moja. Vidim da su svi počeli da se spremaju za jesen, sadad je i škola počela, i iako kalendarski nije gotovo, leto je prošlo.

    Adda's life | BTS#3 - Life Hacks For School - Collab

    ОдговориИзбриши
  4. Kako su lepe stvari :) nikad nista nisam porucivala sa njihovog sajta. Definitivno cu da obratim paznju <3

    ОдговориИзбриши
  5. Do sada nisam saradjivala sa njima ali vidim da zaista imaju divne stvari! Odlicno si nam ih predstavila draga marija, zaista mi se dopada tvoja selekcija, fenomenalne stvari!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  6. Jastuk je fenonenalan! starcevicnikolina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Great post. Amazing products.
    I love the stiletto.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Pillow is most beautiful *.*
    Would you like to follow each other? Let me know on my blog ;)
    My Blog
    Fanpage

    ОдговориИзбриши
  9. Hey! Hi!
    I really liked the post hehe. I just got to know your blog and I'm following it, will you still give me back?. Thank you. Thank you.

    A hug!

    ОдговориИзбриши
  10. Divne su sve stvari,ovaj jastuk je divan,prstenje su mi toop!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  11. Very nice web :-)
    Following you, hope you will follow me back. :-)
    SimonetaBlog

    ОдговориИзбриши
  12. I love everything in this wishlist. That's so amazing!

    I'd love to follow for follow, I'm already following you.
    I colori dell'arcobaleno

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan izbor, draga!
    Shine zaista ima odličnu posnudu, kao i odnos cijene i valiteta.
    Želim ti lijep dan!

    ОдговориИзбриши
  14. Nice post. I follow you https://bysinkj.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Preko tvog komentara na mom blogu, saznala sam za tvoj i oduševila se tvojim ukusom. Imaš praćenje od mene. :D ODuevljavaš

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  16. Prelepe stvari imaju <3 Nežno rozi dzemperčić je divan. Prstenčici su takodje lepi kao i jastuk.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG