Putovanje kroz svijet

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Razmišljala sam malo o čemu bih mogla da vam pišem i sjetila sam se da sam nekada na početku svog blogovanja željela da sa vama podijelim koja to mjesta želimd a posjetim. 
Uvijek sam voljela putovati i rado idem svuda kada god mi se za to pruži prilika. Želja mi je proputovati svijet i obići neka najpopularnija mjesta, ali također i neka mjesta koja rijetko ko obilazi jer nisu 'atraktivna'. Ovu listu dijelim kako bih i sebi dala neki podstrek gdje da idem. Nadam se da ću jednom imati priliku da sve to obiđem. Uživajte u slikama i kratkom tekstu vezano za to mjesto. 

VENECIJA, ITALIJA


WIKIPEDIA: Venecija, grad u Sjevernoj Italiji, poznat po kanalima, gondolama i bogatoj historiji, glavni grad regije Veneto i istoimene talijanske provincije Venecija od 261 362 stanovnikaVenecija je izrasla na otocima venecijanske lagune koje su njegovi prvi stanovnici koristili kao utočište pred barbarskim naletima.

MOJE MIŠLJENJE: Ovaj grad je poznat po kanalima, koje ja imam najveću želju da posjetim, da provedem jedno vrijeme tu. Imaju predive građevine, divna naselja, ulice. Očarana sam ovim gradom.

TUNEL LJUBAVI, UKRAJINA


WIKIPEDIA: Tunel ljubavi je željeznička pruga u neposrednoj blizini sela Klevana u Ukrajini. To je željeznička pruga okružena zelenimlukovima, tri kilometra u dužinu. Poznat je kao omiljeno mjesto za šetnje parova. To je botanički fenomen i spomenik prirode od lokalnog značaja - zeleni tunel u šumovitom području, gdje se gustiš drvećagrmlja međusobno isprepleo i nastao je gusti zeleni tunel. Industrijski vlak prolazi tunelom vozeći drvo.
MOJE MIŠLJENJE: Za ovo sam čula prije par godina i kada sam vidjela ovu fotografiju, naprosto sam se zaljubila i već tada stavila na spisak mjesta koja želim posjetiti. Jako mi je zanimljivo ovo čudo od prirode. Priroda je nevjerovatna. 

SKRIVENA PLAŽA, MEKSIKO


INTERNET:  Ova skrivena plaža postoji, a nalazi se na Marieta otoku u Meksiku, nedaleko od obale grada Puerto Vallarta (udaljena oko sat vremena vožnje čamcem). Plaža je ostala dugo skrivena od očiju javnosti, iako otok svakodnevno posjeti stotine turista – i to ilegalno.

MOJE MIŠLJENJE: Voljela bih čitav Meksiko obići, zaobići svaki kutak, svaku ulicu, sve. Toliko ga volim i uvijek sam ga voljela, zaista predivna mjesta ima. Iako je ovo ilegalno, voljela bih otići tamo jedanput i provesti neko vrijeme tamo. 

MAUI, HAWAII


WIKIPEDIA: Maui County, Hawaii je okrug u američkoj saveznoj državi Havaji.

MOJE MIŠLJENJE: Također jedna zemlja koju bih voljela obići čitavu. Kroz seriju Hawaii 5 O sam mnogo zavoljela Havaje i od tada mi je želja da posjetim, a ovaj okrug mi je jedan od omiljenih. 


MALDIVI


WIKIPEDIA: Maldivi, službeno Republika Maldivi su otočna država u Indijskom oceanu, jugozapadno od Indijskog poluotoka. Sastoje se od oko 1200 otoka grupiranih u 26 atola, među kojima je oko 200 naseljenih, a daljnjih 80 se koristi samo za turizam.

MOJE MIŠLJENJE: Mislim da ste svi čuli za Maldive. Jedno prelijepo mjesto. Toliko je voda čista, mjesto je za čisto uživanje. Za ovakvo putovanje jeste potrebna veća svota novca, ali mislim da za ovakav raj vrijedi dati svaki dinar. 

I to bi bila neka od mjesta koje želim posjetiti. Naravno ovo su samo od nekih mjesta i trudila sam se da sada budu neka malo atraktivnija i za koja ste mogli čuti. Planiram možda otvoriti ovu rubriku ako vam se svidi ovo. Pišite mi u komentare da li želite i kako vam se svidio ovaj post. Također, da li ste posjetili neka od ovih mjesta? ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Uglavnom su nam iste želje, hehe. :D Doduše, moram da prizanm, nisam znala za tunel ljubavi, ali mi baš deluje simpatično. :) Dok su mi Maldivi definitivni favorit, a nakon njih Havaji, pa Meksiko, pa Venecija pa onda tunel, ali to ne znači da mi se ne dopada, samo sam veliki ljubitelj plaža i mora, a Veneciju volim iz drugih razloga. :D

    My blog is Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  2. Sve lokacije su divne!
    Venecija je predivna kao i Maldivi.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  3. Great photos :D
    Would you like to follow each other? Let me know on my blog ;)
    My Blog
    Fanpage

    ОдговориИзбриши
  4. Savršena mesta, baš bih volela da ih posetim! Skrivena plaža u Meksiku mi mnogo privlači pažnju. ♥
    Super post!

    www.hi-stylish.com

    ОдговориИзбриши
  5. great post dear!
    follow for follow?
    Kisses from Italy,
    glameglitter.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post, zaista interesantne destinacije.
    Neke od njih sam posetila i uzivanje je zaista bilo ogromno te mi je drago da ih vidim u tvom postu!

    Visit me, and follow If you didn't/want. Hope see you soon, dear friend. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se što su tvoje ideje relativno inovativne jer nisam viđala većinu destinacija na tuđim ,,to visit'' listama :) Jako lep izbor!

    Novi post: recept sa piletinom! | Instagram

    ОдговориИзбриши
  8. I ja bih željela posjetiti Meksiko, a pogotovo Peru zbog Inki :D Drago mi je da nisi navela klaične destinacije poput New Yorka itd...

    Best coffee shops in Zagreb: moonstears.com

    ОдговориИзбриши
  9. wish i could visit those places! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    ОдговориИзбриши
  10. Predivan post draga <3 fotografije koje si odabrala su predivne :*

    ОдговориИзбриши
  11. Wow predivne destinacije i mesta :-)
    Prvi put cujem za Tunel ljubavi i Skrivenu plazu, prelepo ! <3

    VISIT MY BLOG PEOPLE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super post! Ja bih htjela posjetiti Grčku, Tursku i Egipat. :) ♡

    https://starshinebeauty.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  13. Great post!

    Would you like to support each other by following?Let me know, I always follow back <3

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG