Chocolate Cookies

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Ne znam da li ste znali, ali ja mnogo volim da pravim kolače. To je također jedna moja velika ljubav i uvijek rado isprobavam nove recepte. Tako da sam odlučila da uvedem i tu rubriku na blog. Vi mi pišite da li želite tako nešto i kako vam se sviđa!!

Za prvi post sam odabrala ove kolačiće sa komadićima čokolade. Njih mnogo volim i oni su mi jedni od omiljenih vrsta kolača.
Za 16 ovih kolačića vam je potrebno: 
  • 250g margarina
  • 250g smeđeg šećera
  • 3 jaja
  • 3 kesice vanilinog šećera
  • 1 kesica praška za pecivo
  • 350g brašna
  • 250g čokolade
PripremaUzmite jednu plastičnu činiju. Ubacite margarin (ali pre toga na 5-10 sekundi ostavite da se otopi u mikrovalnoj), šećer, razbijte sva 3 jaja i ubacite u činiju, vanilin šećer, zatim brašno, prašak za pecivo i komadiće čokolade. 
Miksujte dok ne dobijete ujednačenu i gustu masu. Uzmite veći pleh i stavite papir za pečenje preko. Masa koju ste napravili je u stvari kolač. Sve što treba da uradite je da punom kašikom te mase prenesete u pleh. 

Rernu zagrijte na 180 stepeni i pecite kolačiće 10 do 15 minuta. 


*slike su preuzete sa interneta, kao i recept

I to bi bilo to od ovoga posta.
Da li ste vi probali nekada ove kolačiće? ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Ajoj, ja sam oduševljena! Odlican recept, izgleda tako ukusno! Moram da probam, jao! Hvala na deljenju istog, draga moja Marija!

    Visit my blog, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo deluje savršeno, da budem iskrena očajna sam u kuhinji, mada nikad nisam probala praviti kolače, ovaj recept mi ne izgleda toliko zahtevnim, pa ne znam, pokušaću da ga napravim, mislim nemam šta da izgubim, a možda postanem i bolja u svojim kuhinjskim veštinama... Svaka ti čast, mislim znaš praviti kolače a što je najbolje i voliš to da radiš... <3 <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam antitalenat za spremanje kolaca, ne znam ni palacinke napraviti. No hvala, ovo cu probati svakako, obozavam da eksperimentisem u kuhinji iako ne ispadne bas najbolje haha. :)

    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram bloga: marija.lalala
    Ask.fm : https://ask.fm/JaviSeBiceLakse

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je najbitnije. Svakako javljaj kako ti je ispalo. I hvala ti ❤️❤️❤️

      Избриши
  4. yummy! really amazing post honey :)
    i love cookies :)
    kisses from Poland :*

    ОдговориИзбриши
  5. Od kolačića najviše volim ove jesti,međutim u trgovinama ih nema uvijek za uzeti tako da je ovo odlična prilika da sama oprobam!
    Hvala puno na receptu,ne znaš koliko si mi pomogla.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, najgore mi je što ih nema, a preukusni su. Javljaj ukoliko ih napraviš ❤️❤️❤️

      Избриши
  6. Divno izgledaju, definitivno cu ih pokusati napraviti. <3
    Zapratila sam te. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=0

    ОдговориИзбриши
  7. Super post ☆
    Obavezno serijal napravi ja obozavam kuhanje a posebno kolace.
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/09/30/peremo-ves/

    ОдговориИзбриши
  8. Ajmeee!!! Ove keksiće definitivno i sama moram napraviti, izgledaju preukusno *--*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  9. Posto sam veliki ljubitelj cokolade, ovo moram napraviti! Hvala na receptu Marija! :) ♥
    Uzivaj u nedelji

    New post
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/2-pairs-of-jeans-4-autumn-outfits.html

    ОдговориИзбриши
  10. Divan recept, draga.
    Hvala ti što si ga podjelila sa nama.
    I ja jako volim da pravim kolače, tako da sam ovaj tvoj divni recept sačuvala i uskoro ću ga isprobati.
    Sve pohvale.

    amaterskaumjetnost.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  11. çok lezzetli görünüyor:)
    Blogunu takipteyim bloguma beklerim :)
    https://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши
  12. Volim tortu, prelep post

    submersa-em-palavras.blogspot.com.br/

    ОдговориИзбриши
  13. Obožavam ove kolačiće <3 Dečko kome smo vodili knjige je imao poslastičarnicu gde je pravio te Američke kolačiće, a pošto je živeo u Americi imao je fantastičan recept, pa nam je donosio da probamo :D Sjajan post! Takodje volim da spremam svašta nešto i prošle godine sam htela neke recepte da postavim na blog no neke druge stvari su bile primarnije, ali sigurno će biti nešto zanimljivo i kod mene..mozda neki slanis :) Ja sam za da bude još ovakvih postova ;) :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo. Jedva čekam da pročitam i kod tebe nešto od recepata jer mnogo volim da kuham ❤❤❤

      Избриши
  14. So yummy! Great recipe! Thank you so much for visiting my blog:* I'm follow you back))

    http://marylyl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Your Post is very nice and very interesting.You want big discount for this karva-chauth saree and other women dresses click this url Karva chauth sale

    ОдговориИзбриши
  16. Izgleda bas ukusno :-)
    Hvala sto si podelila recept sa nama, moracu da isprobam <3

    https://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Super post! Imam sličan takav u skicama. :)


    Check out my new post --> http://starshinebeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. this looks so delicious!! i love chocolate and i love cookies! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG