Top 5 series

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️


I evo mene napokon sa novim postom. Iskrena da budem, nisam imala neke inspiracije i odlučila sam da je bolje da sjednem, da razmislim, nego da pišem, a da to nije od srca. Srećom, ovo nije dugo trajalo pa sam se ubrzo vratila sa novim postom.
Naime, prije koji dan mi je pisala jedna divna djevojka kako želi da vidi neki post o serijama i ja sam rado odlučila da ga napišem. Ako ne znate, ja sam krajem marta pisala prvi dio ovog posta, pa ko želi, može da pogleda klikom OVDJE 
Ako vas zanimaju serije koje će biti u ovom postu, slobodno nastavite da čitate. I samo da znate, biće nekih kriminalističnih serija.


13 REASONS WHY

OPIS RADNJE: Priča prati mladića Claya Jensena (Dylan Minnette) koji jednog dana nakon škole na trijemu kućće ponalazi misterioznu kutiju. U njoj se nalazi trinaest priča koje prepričavaju trinaest razloga zašto se Hannah Baker (Katherine Langford) ubila prije dva tjedna. Svaka je priča posvećena jednoj osobi koja joj je daa razlog za samoubojstvo. Svaka od njih mora preslušati sve priče i zatim proslijediti kazete sljedećoj osobi u nizu, inače kopija snimki postaje javna. Ne znajući kakvog je uticaja mogao imati u sudbonosnoj odluci djevojke koja mu se oduvijek sviđala, ali koju nikad nije uspio upoznati kako treba, Clay počne preslušavati snimke i suočavati se sa sudbinom Hanne Baker i i vlastitom krivnjom. Bazirano na istoimenom bestseleru Jay Asher. 

MOJE MIŠLJENJE: Zaista zanimljiva tinedžerska serija koja pokušava da objasni kakvo je stanje sa mladima danas, kako se oni ponašaju, ali i kako oni razmišljaju. Definitivno kroz ovu seriju možemo naučiti mnogo više nego što se to očekuje, samo ako pokušavaš sagledati sa svake strane i malo dublje. 


CRIMINAL MINDS

OPIS RADNJE: "Zločinački umovi" je serija u kojoj elitna ekipa psihologa FBI-ja preuzima najzamršenije slučajeve i analizira izopačene umove kriminalaca te predviđa njihove iduće poteze, prije nego što ponovno napadnu. To je jedinica kojoj se FBI obraća kada se nađe pred zidom. Dok obične ekipe proučavaju dokaze, ovi, prije svega sjajni psiholozi, proučavaju ponašanje ubojice ne bi li suzili izbor osumnjičenih. Oni stoga ne operiraju samo na mjestu zločina, već ponašanje osumnjičenika proučavaju i na mjestima gdje žive i gdje rade.

MOJE MIŠLJENJE: Mnogo mi se dopada sama serija jer nije kao svaka druga kriminalistička. Kao što ste već mogli pročitati, ona se bazira na samom kriminalcu i kako on razmišlja i zbog čega je dovelo do te situacije. Ima mnogo zamršenih scena i svakako vam je preporučujem jer može se dosta naučiti. 


REBELDE

OPIS RADNJE: Radnja ove meksičke serije događa se u elitnoj školi koja deci izuzetno bogatih roditelja pruža vrhunsko obrazovanje. Međutim, elitna škola ima i program u kojem učenici slabijeg materijalnog stanja mogu da pohađaju ovu školu. Ti učenici dobijaju stipendije, ali zbog toga u školi imaju 'niži' status. Unutar škole postoji i tajno društvo 'Loža', koje ima za cilj da održi takozvanu čistoću unutar same škole. Glavni cilj te organizacije je zagorčavanje života stipendiranim studentima, i nalaženje načina da ih zauvek oteraju iz škole. 

MOJE MIŠLJENJE: Vjerovatno je dosta vas čulo za ovu seriju. Ja mislim da je ovo jedna od najpopularnijih meksičkih serija. Ne znam šta reći za nju, ali jako zanimljiva serija, zanimljiva dešavanja, prati živote mladih, kako u školi, tako i njihova dešavanja od prije i razotrkrivaju se neke stvari koje su godinama sakrivane od njih. Kako počinje sve sa jednim ciljem, a završava sa skroz drugačijim. 


H2O JUST ADD WATER

OPIS RADNJE: Radnja serije odvija se oko tri djevojke koje se svakodnevno bore s tinejdžerskim problemima, uz jedan dodatni: one su sirene i imaju moć nad vodom. Emma Gilbert, Cleo Sertori i Rikki Chadwick tri su australske šesnaestogodišnjakinje koje zaglave na tajanstvenom otoku Mako. Jednom se prilikom nađu u jezeru ispod uspavanog vulkana baš kada se iznad njih pojavi pun Mjesec i obasja jezero. Djevojke nakon nekog vremena spase i one se vrate normalnom životu , no ubrzo otkriju da su im životi postali sve samo ne normalni: deset sekundi nakon kontakta s vodom one se pretvaraju u sirene koje imaju natprirodne moći nad vodom. Trio zatraži pomoć Cleina prijatelja Lewisa McCartneyja, koji pokušava otkriti tajnu njihove transformacije. Svakodnevne situacije, poput kupanja i kiše, postaju nezgodne jer se djevojke bore sa svojim novostečenim sposobnostima, koje imaju mnoge prednosti i mane, dok ih istovremeno pokušavaju sačuvati tajnom.

MOJE MIŠLJENJE: Ovo sam gledala prije koju godinu i oduševila se sa serijom. Zaista je simpatina i prati tri predivne i nevjerovatne djevojke. Kada vidite sliku, možda vam se dopadne ako volite malo neprirodne stvari.


NCIS 

OPIS RADNJE: Specijalni agent NCIS-a Leroy Jethro Gibbs, bivši narednik u marincima koji ima zapanjujuću vještinu istraživanja je voditelj tima šarenih osobnosti. Gibbsu, koji je čovjek od malo riječi, treba samo pogled očima da se sve razjasni. NCIS nije samo akcijska drama. Sa velikom dozom humora serija se fokusira na ponekad kompleksne i uvijek smiješne dinamike u timu koji mora raditi zajedno u stresnim situacijama.

MOJE MIŠLJENJE: Ovo mi je također jedna od dražih serija jer prati rad NCIS organizacije, ali ubacuju se i životi samih glumaca u seriji, neki ljubavne scene. Jako zanimljiva i nije dosadna. Rijetko kada možeš da pogodiš ko je taj koga oni traže, nekada bude i da iz prve. Ali sve u svemu, dodatno poboljšava ovu seriju Abby Sciuto. Ako vas zanima ko je, pogledajte seriju. 


Nadam se da vam se post dopao.
Da li vi gledate neke od pomenutih serija? Kako vam se sviđaju?
Da li želite da ostavim ovu rubriku "Top 5"?
Svakako pogledajte i stranicu Balkanska Beauty Zajednica koja je zaista divna i koja se trudi da spaja bloggere. ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Nice post, me too like some of this series.
    Thanks for comment :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jao Rebelde i H2O baš si me vratila u djetinjstvo. Omiljene serije koje uvijek rado pogledam! Odličan izbor! <3

    ОдговориИзбриши
  3. Interesting post! Thanks for the information, some series are very interesting, I will definitely watch them.

    alishapony.blogspot.ru

    ОдговориИзбриши
  4. Iskreno, ni jednu od spomenutih nikada nisam gledala ali mi izgledaju jako interesantno! Divna selekcija draga moja.

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  5. Oduvek sam htela da gledam 13 Reasons Why,deluje jako zanimljivo.Super post!

    ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Definitivno nastavi sa ovom top 5 rubrikom, jer uvijek volim čuti neku dobru preporuku. Od navedenih serija sam gledala trw i mnogo volim tu seriju, nadam se da će biti i druga sezona, a postoje špekulacije :D sa sestrom sam nekada gledala H20 seriju, baš je dječija i iskreno nije mi se pretjerano svidjela. Odličan post

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Gledala sam svaku od ovih serija i u potpunosti se slažem da su odlične! Jako lijep post! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  8. Gledala sam neke od ovih serija, a Rebelde mi je prije bila omiljena! Obožavala sam ju :D
    Super post :)

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Hi. Great post dear. Thanks for visiting and following my blog. I follow you back 😊
    www.deryaninsporgunlugu.com

    ОдговориИзбриши
  10. Great tips!!!
    For now I've only seen "13 Reasons Why" and I loved it !!!
    I have to recapture and see other series :))

    | xoxo Donatella ♥ https://discoveringtrend.blogspot.it/ |

    ОдговориИзбриши
  11. I only watch from your list NCIS

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Od svih navedenih pratila sam samo 13RW i slažem se sa tobom... Opise ostalih navedenik sam pročitala a za neke sam i čula, tako da sve u svemu odličan post i super predlozi, NCIS mi deluje p r e d o b r o :)



    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo. NCIS je zaista odlična serija i sve preporuke ❤️❤️❤️

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG