Halloween make-up

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️


Isprva sam mislila da pišem nekoliko postova za Halloween, ali kako se on približavao, tako sam ja jednostavno odustala. Nisam vidila svrhu uopšte da pišem takvo što kada će blog biti zatrpan, a već na neki način i jeste. I onda, u toku razgovora sa divnim curama preko ask-a, pala mi je na pamet jedna ideja. A to je da vam predstavim nekoliko make-up lookova za Halloween. Iako pišem vjerovatno kasno, nadam se da će nekome poslužiti.
Kod mene se ne slavi Halloween i to mi je iskreno žao, jer mislim da bi bilo super ideja da se ljudi maskiraju i da se napravi neka zabava. A najkreativnija maska da osvoji neki poklon. Ali nažalost ništa od toga. U svakom slučaju, ovaj post će biti sav u slikama. 
Vi ako slavite, obavezno mi pišite na koji način. Takođe, ukoliko neku od ovih maski napravite, pošaljite mi na društvenoj mreži ili me tagujte na fotogafiji ukoliko je postavite. A sada uživajte. 






















Nadam se da vam se dopao ovaj post.
Da li se vi maskirate za Halloween?
Da li ste isprobali neki make-up look od ovih?
Svakako pogledajte i stranicu Balkanska Beauty Zajednica koja je zaista divna i koja se trudi da spaja bloggere. ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Odlican post! Svi izgledi deluju jezivo i dala si dosta inspiracije onima koji se maskiraju za Halloween. :) ♥♥

    |new|
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/book-haul.html

    ОдговориИзбриши
  2. Ajme ja sam odusevljena ovim radovima, zaista su fenomenalni! Divna selekcija draga moja, bas si me inspirisala!

    New Halloween special post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Woow! Ja sam isuviše smotana osoba za nešto ovako i najbolje što sam ikada uspela da iradim jesu velike ljubičasto- plave vene, žile, kapilari, šta god po rukama i posekotine iz kojih curi krv (izgledale su stvarno realno), ali ništa više od toga. Zato sa divljenjem posmatram sve ove slike. Svaka čast ovim devojkama a i tebi na selekciji. 💖

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka ti čast, ja nisam ni toliko. Ali ovo što su one nacrtale je fenomenalno ❤️❤️❤️

      Избриши
  4. Odlicaaaan post draga, sve ideje su mi dobro dosle. :)
    Pretplatila sam se na tvoj blog, ako zelis uzvrati <3

    amnafashiondiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Ogromna je šteta što na Balkanu narod nije mnogo upoznat sa halloween praznikom, koji je meni lično prezanimljiv. Ne slavim ga, jer se u mom gradu posebno ni ne proslavlja, ali ove navede ideje su mi fantastične. Kada bih išla na halloween mislim da bih bila klaun iz filma IT, potpuni mi je hit

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, slažem se sa tobom, to je i meni baš krivo. I stvarno je to odličan kostim ❤️❤️❤️

      Избриши
  6. Odlicni makepaovi.Svidjaju mi se iako sam ja isla na bas drukciji stil al i ovo mi se svidja.
    Super post draga.Sjajan blig i sve lijepo i precizno napisana.
    Ukoliko zelis da postavis bilo kakva pitanja za post Q&A slobodno pitanja mozes napisati na zadnjem postu .Bilo bi mi drago da nesto napises sto te zanima kod mene ili usustini sta god zelis.Imas pravo takoder na vise pitanja.Jedan veliki ppzdrav od mene.Bellaa

    Blog je sponzorisan ©

    ОдговориИзбриши
  7. Obožavam razne makeupove za Halloween! Savršeni su *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  8. Predivni make up-ovi draga!:*

    https://pandawayofficial.blogspot.rs/2017/10/nega-lica-mitovi-ili-ne.html

    ОдговориИзбриши
  9. Very nice collection of Halloween make up! I am still unsure which one I will chose!
    xoxo,
    Julie
    https://juliesdresscode.de

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post! Inače ne volim strašne stvari tako da su mi draže ove slađe napravljene. Tipa prva i ona šminka otopljena preko lubanje.

    Felizhanna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Awesome makeup ideas for Halloween..Nice post friend! Kisses.
    rampdiary

    ОдговориИзбриши
  12. Such a scary makeup!!in India also there is no as such festival.
    Thanks for visiting my blog, Keep in touch.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    ОдговориИзбриши
  13. Fotografije su jako inspirativne. Da li si razmišljala o tome da uradiš makeup tutorial na tu temu? ♥

    Aminique

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš, iskreno nisam razmišljala, ali bih mogla da uradim nešto tako. Naravno, objavljivanje tog posta bi bilo poslije Halloween-a najvjerovatnije ❤️❤️❤️

      Избриши
  14. Odlican post. Zaista predivni radovi i odlicne ideje za halloween
    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG