The winner of the giveaway

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️



Takođe, ukoliko niste, postavite mi pitanja za Q&A


Možda ćete se upitati zašto je ovakav naziv posta kada sam već objavila pobjednicu Giveaway-a kojeg sam organizovala. Eh, pa da vam objasnim sada. Naime, kod drage blogokoleginice sa bloga Suvarna gold bio je giveaway koji je ona organizovala. Poklanjala je tetovaže koje je sama kreirala. Htjela sam da okušam sreću pa sam se prijavila. Zamislite moju sreću kada sam vidila da sam na listi pobjednika. Mojoj sreći nije bilo kraja. Tako da joj se i ovim putem zahvaljujem. Tako da svakako pogledajte njen blog OVDJE


Kada sam otvorila paket, prvo me je dočekala ova preslatka poruka. Mnogo mi je drago što je dizajnirala ove tetovaže i što ih želi podijeliti sa nama. Ja joj želim mnogo sreće i da ostvari ono što je zamislila. Hvala joj mnogo. 


Na fotografiji iznad, možete da vitite koje sam ja tetovaže dobila. One su sve okrenute naopačke da kada ih stavljate budu ispravno okrenute. Nadam se da razumijete. Ja sam zaista oduševljena sa svakom i mnogo mi se dopadaju. Jedna tetovaža fali, ali uspjela sam da prikrijem. ALi u narednoj fotografiji možete da je vidite na mojoj ruci. 


Princip stavljanja je jako jednostavan. Sve što trebate jeste da operete to područje gdje ide vaša tetovaža, da ga dobro posušite. Zatim skinete taj prednji celofan i stavite određenu tetovažu. Ja vam predlažem da ih osječete jer će vam biti mnogo lakše da ih stavite. Zatim treba da uzmete mokru krpu ili peškir i da utapkavate to nekih 20-ak sekundi. I zatim samo lagano skinete i premažete kremom. I zatim dobijete ovo. To je poput nekih tetovaža koje smo kao mali stavljali. Naime, meni je ova tetovaža trajala svega tri dana jer sam baš taj dan krečila sobu i onda sam ruke non stop prala, bile su mi u vodi i kasnije sam još i trljala četkom. Ali vjerujem da mogu duže trajati. 


Takođe, i moja sestra je željela da uzmem, pa sam drage volje dala. Slika nije baš najbolja, ali nadam se da vidite. Ona je sa njom naprosto oduševljena. Nosi je dosta duže nego ja i samo riječi hvale ima. 
Ne znam da li ove tetovaže možete naručiti, ali svakako joj se možete javiti putem instagrama, a to možete učiniti klikom OVDJE Još jednom, hvala joj mnogo. 

Takođe, ukoliko niste, postavite mi pitanja za Q&A


I to bi bilo to od ovoga posta. 
Kako se vama dopadaju ove tetovaže?
Da li bi vi ikada uradili pravu tetovažu?
Svakako pogledajte i stranicu Balkanska Beauty Zajednica koja je zaista divna i koja se trudi da spaja bloggere. ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Odlican post.Odlican post.Evo i mene.Nisam dugo bila na blogu pa sam se odmorila i sada sprema nego ikada za jos novi i zanimljivih postova.Toliko si mi nedostajala.super post ave preeedobro napisano,a za slike da ne pricam.I ja sam izbacila novi post ukoliko zelis da ostavis svoje utiske bilo bi mi dragooo.Veliki poljubac od mene.... Da i ja sam uradila pravu tetovazu,ne boli toliko kada radis samo kada vise puta prelaze malo te iscrpi na neki nacin al je cool

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj, ja sam odusevljena! Neko sam ko obozava tetovaze i ko gotovo stalno lepi nesto poput ovog po sebi! Ove su predivne, preslatke, jako mi se dopadaju!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Jooj, baš mi je drago zbog tebe! Čestitam. :) Tetovaže su prelepe, definitivno si ih zaslužila. 😍

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  4. Woooow! Tetovaze su predivne! Jako mi je drago da si ih dobila ♥ Zaista izgledaju mocno! *_*

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/trick-or-treat-halloween-cupcakes.html

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajan post, draga moja. Dopada mi se tvoj blog, i zapratila sam te.
    Nova sam u blogovanju, pa bi mi bilo drago da me podržiš i zapratiš me.

    Anisa's World

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post draga moja! :) Uostalom, kao i svi ostali postovi! ❤️❤️

    ОдговориИзбриши
  7. Super! Tetovaže su zaista prekrasne. :) ♡

    starshinebeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Preslatke su, preslatke :)
    Divne fotografije ♥♥

    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Great Post!!Followed hope you will follow back!!

    https://blondshion.blogspot.co.uk/

    ОдговориИзбриши
  10. Čestitam na pobjedi, ja nikako nisam sretna kada su u pitanju nagradne igre. Moram priznati da su tetovaže predivne :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  11. Slike su mnogo lepe! 😍

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Hi ! I'm glad you liked them <3 Thanks for so much love :) I appreciate it.
    Have a beautiful day, pretty !

    Stay Gold

    ОдговориИзбриши
  13. Zanimljiv post :)
    Slatke su tetovazice :) Volim da ih nosim leti :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG