Outfit ideas for autumn

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️


Jesen nam je već uveliko došla. A kako nisam stigla prije, odlučila sam da sada sa vama podijelim neke outfit ideje koje možete nositi za jesen.
Meni je jesen jedno od dražih godišnjih doba i tu preovladavaju džemperi što ja u zadnje vrijeme sve više i više volim. Ukoliko želite da saznate šta sam ja to izabrala za ovaj post, nastavite čitati.
















I to bi bilo to od ovoga posta, nadam se da vam se dopada.
Koji vam je najljepši outfit?
Šta vi najviše volite nositi za jesen? ❤️❤️❤️
FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Sjajan post, draga moja. Svi outfiti su jako divni, ne bih mogla izabrati onaj najbolji.

    Ako imaš vremena, pogledaj moj blog Adda's life, i ne zaboravi pogledati moj zadnji post Quotes - August & September

    ОдговориИзбриши
  2. Super post.Rado te citam samo tako nastavi ☆
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/05/jesen-u-mome-sokaku/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične kombinacije si izabrala, baš mi se dopadaju. :D

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Divni outfiti, stvarno se ne mogu odlučiti koji mi se najviše sviđa ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  5. Prekrasni outfiti, jesen mi je definitivno najdraze godisnje doba upravo zbog tih jesenskih boja

    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  6. Outfiti su divni,jesen je super prilika da se obučemo što jednostavnije a opet da predivno izgleda!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan post, jako mi se svidja. Odlicno. Hvala na kmentaru, uzvracam pracenje :)

    www.alexandarstanisavljevic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan post! Odusevljena sam zadnjim i predzadnjim outfitom, obozavam dzempere i cizmice! ♥♥♥

    New post
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/diy-sock-boots.html

    ОдговориИзбриши
  9. Jedino se radujem jeseni zbog preslatkih džempera koje samo navučeš, a mogu izgledati kao da si uložio dosta truda u outfit. Posebno mi se dopadaju zadnja tri. Super post! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajne ideje za kombinacije, super si odabrala! :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  11. Divni outfitiiii! :) Fotke su ti odlične i sviđa mi se tvoj blog. Tek sam napravila svoj pa bi mi bilo drago da ga posjetiš. Pisala sam upravo o jeseni pa se nadam da ćeš pročitati! :)
    Carstvo zapisanih misli
    Zapratila sam te. Nadam se da se čitamo! ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Jesen je zaista vreme kada je moguce nositi potpune autfitove, sa puno aksesoara i modnih detalja zato ga i obozavam! Divne kombinacije, odusevljena sam gotovo svakom!Odlicna selekcija draga moja Marija!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  13. Cozy sweaters are perfect for Autumn! Love the first outfit (:

    CM | XIII.

    ОдговориИзбриши
  14. Svi outfiti su preeelepi! NAjviše mi se dopadaju četvrti odzdo i drugi odozgo. Žnači, imač predivan ukus i odlično si odabrala.

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG