Putovanje kroz svijet #2

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post ❤️❤️❤️




Prije nekih mjesec dana sam prvi puta napisala post sa ovim naslovom. Ako ne znate o čemu pričam, možete pogledati OVDJE. Vidila sam da vam se to dosta svidio, a i reagovali ste pozitivno na to, pa sam svakako odlučila da to pišem češće. Iskreno se nadam da će vam se dopasti i da ćete uživati u ovim postovima. Kroz ovaj naslov, tj. rubriku, možda ubacim i još nešto što neće biti da vam striktno nabrajam gradove koje bih posjetila, već ću malo izmjeniti. Ali ukoliko vas interesuje, slobodno mi napišite u komentar.

Takođe, ukoliko niste, postavite mi pitanja za Q&A

MACHU PICCHU, PERU


WIKIPEDIA: Machu Picchu je sveti grad Inka ("Izgubljeni grad Inka") smješten na najvišem dijelu istočnih Andi u Peruu, ili točnije, na istočnim padinama planinskog lanca iznad doline rijeke Urubamba i neposredno iznad naselja Aguas Calientes, na visini od 2.350 metara nadmorske visine. Machu Picchu je vjerojatno izgrađen oko 1300. godine, ali je ostao skriven sve do 1911. godine kada ga otkriva Amerikanac Hiram Bingham.

MOJE MIŠLJENJE: Ovo mjesto mi je mnogo zanimljivo i neuobičajno i zato me najviše privuklo. Istorija samih Inka je meni veoma zanimljiva. Drago mi je što je ovako nešto opstalo dugo i što nije se uništilo. Ovo mjesto mi je jedno od dražih.

RAINBOW MOUNTAINS, KINA


INTERNET: Ove nevjerovatne planine predstavljaju u stvari nataložene slojeve sedimentnih pješčara koje su se slagale jedna na drugu tokom 25 miliona godina. A onda je unutrašnjim pokretima i usljed pomjeranja tektonskih ploča došlo do pomjeranja i izdizanja tih slojeva. Zasluge zatim pripadaju i kiši, vazduhu, suncu, koji hemijski i mehanički mijenjaju izgled ove nevjerovatne geomorfološke formacije. 

MOJE MIŠLJENJE: Iskrena da bude, ovo mi i nije na prvu uopšte djelovalo zanimljivo, ali kada sam pročitala mnogo mi se dopalo. Neki bi pomislili da volim geografiju, ali ne, ne volim je. Ali stvarno mi je zanimljivo šta priroda može da uradi.

ISLANDSKA PLAŽA LEDENJAKA


INTERNET: Island je vrlo hladan većim dijelom godine, a apsolutno leden tijekom zime. Ako ste zimogrozni, put nije preporučljiv, ali posjet u to doba godine isplatio bi se zbog ledene plaže Jökulsárlón Glacier Lagoon na islanskoj južnoj obali.

MOJE MIŠLJENJE: Mislim da je jednostavno reći, oduševljena. Ova slika toliko posjeća na ljeto. Iako je hladno, opet je veoma zanimljivo. Toliko ljepote se krije iza ove slike, a i iza ostalih. Stvarno mi se čini kao divno mjesto.

OBALNA PUSTINJA U BRAZILU


INTERNET: Dok se većina fokusira na amazonsku prašumu u Brazilu, zanemaruju jedno od čuda prirode, smješteno upravo u ovoj zemlji. Lençóis Maranhenses nacionalni park podsjeća na Saharu, a specifičan je po bijelim dinama, između kojih su lagune u pastelnim bojama.
MOJE MIŠLJENJE: Kao što ste vjerovatno već shvatili, mnogo volim Meksiko i Brazil i onda volim da istražujem o njima. Tako nailazim na ova predivna mjesta i zaista su mi u vrhu koja želim da posjetim. Ovo je toliko divno, voda je predivna, ne znam. Iako je ovo nacionalan par, meni se mnogo dopada. 

BORA, BORA


WIKIPEDIA: Bora Bora je ostrvo iz grupe Ostrva Zavetrine koja spada u Društvena ostrvaFrancuske Polinezije. Ostrvo se nalazi na 260 kilometara od glavnog grada Papeetea. Bora Bora je okruženo lagunom i koralnim grebenom. U sredini ostrva se nalaze ostaci nekadašnjeg vulkana u obliku dva vrha - Mount Pahia i Mount Otemanu - koji dosežu visinu od 727 metara.

MOJE MIŠLJENJE: Naravno, na ovom popisu se moralo naći i jedno malo poznatije mjesto. Mislim da ste svi čuli za ovo ostrvo. Mnogo mi se dopada i zanimljivo je. Ima toliko stvari za otkriti, a jednostavno je idealno mjesto za odmor. 

Takođe, ukoliko niste, postavite mi pitanja za Q&A

I to bi bilo to od ovoga posta, nadam se da vam se dopao. 
Da li ste vi znali za ova mjesta?
Želite li vi neko od navedenih mjesta posjetiti?
Da li želite da napišem i malo drugačiju verziju ovoga? ❤️❤️❤️

FACEBOOK: Marija
FACEBOOK PAGE: Imagenes_tristes554
INSTAGRAM: maariijaa00
INSTAGRAM:
 Imagenes_tristes554
E-MAIL FOR OFFER: marija_makitomic@hotmail.com

Коментари

  1. Odličan i zanimljiv post kao i uvijek! :)
    Čula sam za sva mjesta i baš bih htjela posjetiti sve destinacije. ♡

    Shoot for the stars

    ОдговориИзбриши
  2. Prva destinacija o kojoj si pisala je ujedno srvrstana u 7 svetskih cuda :) Dok je Bora Bora i meni destinacija koju bih volela posetiti, u top 5 destinacija :)
    Jako zanimljiv post, pisi nam jos ovakvih postova! ❤️❤️❤️

    Visit my blog https://pandawayofficial.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Sve destinacije su fenomenalne :-)
    Odlican post <3

    NEW POST ON MY BLOG :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/10/coca-cola.html

    ОдговориИзбриши
  4. Poslednja tri mesta su mi definitivni favoriti. To jest, Bora Bora, plaža ledenjaka i obalna pustinja. Prva dva mi nisu nešto previše special, ali su mi gotivni, dok poslednja tri 👌👌 stvarno super post. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post draga! Bora Bora i plaza ledenjaka na Islandu su mi najlepse destinacije! Zapratila sam te,pa ako zelis uzvrati Visit me,Coccinela

    ОдговориИзбриши
  6. volela bih videti ove planine u kini izgledaju nestvarno :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Great post dear, love it :-)
    Have a nice day !
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  8. Zanimljiv post <3
    https://reflectionsofathankfulheart1.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Tattoos

2017 through my Instagram photos

Hello December; Zaful BAG